مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان:

عضویت بیش از 60 هزار دانش آموز سیستانی و بلوچستانی در هیئت‌های مذهبی دانش آموزی

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت 2500مدرسه سیستان و بلوچستان هیئت مذهبی خود را در سامانه نوری به ثبت رساندند و 60327 دانش‌آموز در این هیئت‌ها عضویت دارند.

کد مطلب: ۱۳۵۲۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
عضویت بیش از 60 هزار دانش آموز سیستانی و بلوچستانی در هیئت‌های مذهبی دانش آموزی

حسنعلی میرعبدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: ۲۵۰۰ مدرسه سیستان و بلوچستان هیئات مذهبی خود را در سامانه نورینو به ثبت رسانده اند و ۶۰ هزار و ۳۲۷ دانش آموز در این هیئت ها عضویت دارند.

حسنعلی میرعبدی در همایش بزرگ هیئت های مذهبی دانش آموزی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان در مصلی زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: به استناد سند تحول بنیادین و به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان و نوجوانان در بخش های مختلف، تقویت و توسعه فعالیت‌های اجتماعی و مهارت‌های مدیریتی دانش آموزان از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: هیئات مذهبی دانش آموزی به عنوان یکی از تشکل های دانش آموزی از بازوان اجرایی در مدارس هستند و وظیفه پیگیری اجرای همه فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز را برعهده دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: معرفی اسلام ناب محمدی (ص)، تحکیم و تعمیق ارزش‌ها، باورهای دینی و آموزه‌های سیاسی و اجتماعی بین دانش آموزان و زمینه سازی برای مشارکت واقعی و موثر دانش آموزان در اجرای فعالیت‌های تربیتی از مهم‌ترین اهداف فعالیت هیئات مذهبی در مدارس است.

دانش آموز خبرنگار:ستایش شهرکی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار