معاون پرورشی و تربیت‌بدنی پاکدشت:

رتبه برتر بودن در سطح استان، حاصل زحمات کل حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی است

پاکدشت (پانا) - به مناسبت هفته امور تربیتی در کانون فرهنگی تربیتی شهدای پاکدشت از معاونین و مربیان پرورشی منطقه تقدیر به عمل آمد و معاون پرورشی و تربیت‌بدنی پاکدشت رتبه برتر استان شدن را حاصل زحمات کل حوزه پرورشی دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۲۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
رتبه برتر بودن در سطح  استان، حاصل زحمات کل حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی است

محمد حسنی‌ معاون پرورشی و تربیت‌بدنی پاکدشت، در این مراسم ضمن تبریک هفته امور تربیتی عنوان‌ کرد: نقش تمامی معاونین در مدارس آن است که بتوانند با مهارت خود تمامی همکاران در مدرسه را اعم‌ از مدیران و معلمان را درگیر تربیت دانش‌آموزان کنند.

وی در ادامه خصوصیات مربی خوب را اینگونه برشمرد: مربی خوب کسی است که بتواند با محبت امور تربیتی لازم را به دانش‌آموزان خود انتقال دهد، یک مربی می‌بایست بسیار هنرمند باشد تا ارتباط بهتری با دانش‌آموزان برقرار کند ، یک مربی خوب، با عمل خود دانش‌آموزان را تربیت خواهد کرد.

حسنی در ادامه تصریح‌ کرد : خدارا شاکریم که پاکدشت توانسته‌ است با وظیفه‌شناسی و همت تمامی مربیان، معاونین و مشاوران توانسته است رتبه‌اول در استان را به دست‌ آورد.

وی همچنین برخی از افتخارات حوزه پرورشی را از جمله مراسم جشن تکلیف نومکلفان، سلام فاطمه و افتخارآفرینی دانش‌آموزان در پویش‌های استانی و کشوری اشاره کرد و از تمامی کسانی‌که در این حوزه‌ها تلاش کرده‌اند تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: از پیشرفت‌های دیگر پاکدشت، افتخاراتی است که خبرگزاری پانا منطقه به همت رابط پانا پاکدشت عباس رحیمی و دختران توانمندشان به ثبت رسانده‌اند، امید‌ است بتوانیم شاهد موفقیت‌های‌ هرچه بیشتر آنها باشیم.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی پاکدشت اظهار کرد: پاکدشت موفق به برگزاری پانزده اردوی جهادی درمان شده است، که می‌توان گفت در سطح استان برترین بوده است؛ همچنین برگزاری کارگاه و نشست‌های بسیار زیادی را شاهد بوده‌ایم، برگزاری جشنواره انار را در توچال داشته‌ایم که از نمونه‌های برتر بوده است‌.

وی در پایان توضیحات خود، آرزوی موفقیت‌‌های بیشتر برای مربیان و منطقه پاکدشت را داشت و به مدیریت کانون فرهنگی و تربیتی شهدای پاکدشت کسب رتبه اول کشوری را تبریک گفت.

خبرنگار دانش‌آموز: هستی سیاوشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار