کسب سهمیه لیگ برتر کشور توسط تیم دختران بسکتبال نیشابور

نیشابور (پانا) - دختران تیم خانه بسکتبال نیشابور موفق به کسب نایب قهرمانی مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور و صعود به لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور شدند.

کد مطلب: ۱۳۵۱۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب سهمیه لیگ برتر کشور توسط تیم دختران بسکتبال نیشابور

ربابه محمودی سرمربی تیم خانه بسکتبال نیشابور و مربی تربیت بدنی آموزش و پرورش این شهرستان گفت: بازیکنان تیم خانه بسکتبال نیشابور متشکل از دختران زیر ۱۸ سال هستند.

وی افزود: هدف از شرکت در این مسابقات، تقویت بسکتبال دختران و بانوان و شناساندن استعدادهای بی شمار دختران و بانوان نیشابور بود.

وی ادامه داد: تیم خانه بسکتبال نیشابور برای دومین سال پیاپی در لیگ دسته یک بسکتبال بانوان باشگاه های کشور شرکت کرده که به لطف خدا و تلاش بازیکنان، امسال موفق به کسب نایب قهرمانی این مسابقات و صعود به لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور شدیم.

محمودی افزود: مسابقات مقدماتی در شهرهای شاهین شهر، شیراز، نیشابور، قزوین برگزار شد و فینال مسابقات در تهران در ورزشگاه آزادی برگزار شد که دختران بسکتبالیست نیشابوری با ۱۰ برد و دو باخت در این مسابقات کارنامه موفقی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه تیم هایی از تهران، اصفهان، مشهد، نیشابور، بجنورد، کرمان، بندر انزلی، اهواز، بندرعباس، آبادان، گیلان، هرمزگان شرکت کرده بودند، افزود: در پایان مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور به لطف خدا و تلاش و کوشش بازیکنان توانستیم در بین مدعیان بی‌شمار خوش بدرخشیم.

خبرنگار: میترا باری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار