مدیر فنی تیم ملی بسکتبال ایران:

ملی‌پوشان بسکتبال ایران شایسته صعود به جام‌جهانی هستند

تهران (پانا) - مدیر فنی تیم ملی بسکتبال ایران در آستانه دیدار با ژاپن، این بازی را برای ایران بسیار مهم و حیاتی دانست و با توجه به رفتار حرفه‌ای ملی‌پوشان ایران در آستانه این بازی، آن‌ها را شایسته صعود به جام‌جهانی توصیف کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ملی‌پوشان بسکتبال ایران شایسته صعود به جام‌جهانی هستند

به گزارش ایرنا؛ مهمد بچیروویچ در آستانه دیدار مهم ایران برابر ژاپن در پنجره ششم و پایانی جام جهانی بسکتبال اظهار کرد: شرایط تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان ایران با تمرکز زیاد و انگیزه مضاعف در تمرینات شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: با این شرایط کارمان برای برد برابر ژاپن سخت نیست چرا که همه بازیکنان می‌دانند این دیدار چقدر برای ما مهم است. برای صعود به جام‌جهانی چاره‌ای نداریم جز اینکه در 2 بازی آخر با تمام قدرت و توان به میدان برویم.

مدیر فنی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: ملی‌پوشان ایرانی حرفه‌ای هستند و خودشان را تمام و کمال در اختیار تیم گذاشتند. آن‌ها در این مدت با تمرینات سخت و انگیزه‌ای مضاعف برای موفقیت تیم تلاش کردند و امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و هدفمند در بازی اول برابر ژاپن به آنچه می‌خواهیم برسیم و حضورمان در جام جهانی را قطعی کنیم.

بچیروویچ اضافه کرد: فرصت چندانی نداریم اما با تمام قدرت برابر آن‌ها صف‌آرایی کرده و با یک پیروزی خوب، زمین بازی را ترک می‌کنیم.

شاگردان سعید ارمغانی، صبح روز پنج‌شنبه (چهارم اسفند) در شهر تاکاساکی ژاپن از ساعت ۹:۳۰ به مصاف تیم ملی ژاپن می‌روند و بعد از آن از توکیو راهی هنک‌کنگ می‌شوند تا برابر چین صف‌آرایی کنند. در صورت برتری در یکی از این دیدارها، تیم ملی بسکتبال ایران سهمیه جام جهانی را کسب خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار