عباس قره داغی؛

کتاب آمادگی دفاعی، ترسیم کننده ارائه برنامه های کامل و الگویی مناسب به نسل نوجوان است

تهران(پانا) - مدیر آمادگی دفاعی سازمان بسیج دانش آموزی کشور با توجه به اهمیت و نقش مهم آمادگی دفاعی در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به دانش آموزان، کتاب آمادگی دفاعی را ترسیم کننده ارائه برنامه های کامل و الگویی مناسب برای نسل نوجوان دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۰۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
کتاب آمادگی دفاعی، ترسیم کننده ارائه برنامه های کامل و الگویی مناسب به نسل نوجوان است

عباس قره داغی؛ مدیر آمادگی دفاعی سازمان بسیج دانش آموزی کشور در گفتگو با پانا در خصوص انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به دانش آموزان، خاطر نشان کرد: «امروزه دشمنان نظام اسلامی، راه مقابله با انقلاب را مبارزه فرهنگی می دانند و بدین منظور چشم طمع به آینده سازان کشور دوخته اند، یکی از بهترین راهکارها در مواجهه با آنها، تربیت نیروهای جوان متعهد و ارائه الگویی مناسب برای ترویج فرهنگ اسلامی است. در این راستا باید افرادی انقلابی و شجاع پرورش یابند تا دیگر جوانان در روش زندگی و عمل خود از آن‌ها سرمشق بگیرند؛ از این‌ رو، درس آمادگی دفاعی به عنوان یک برنامه مدون در آموزش و پرورش تدریس می شود.»

وی ادامه داد: «درس آمادگی دفاعی یک ظرفیت بزرگ مشترک فی ما بین وزارت آموزش و پرورش و مجموعه سپاه و بسیج کشور است، که سازمان بسیج دانش آموزی به عنوان نماینده سپاه و بسیج در وزارت آموزش و پرورش با آموزش و پرورش در جهت اجرای درس آمادگی دفاعی همکاری می کند. بسیج دانش‌آموزی که به عنوان یک نهاد ارزشی و انسان ساز شناخته می شود، به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است. این سازمان با همکاری نظام آموزش‌ وپرورش در قالب کتاب آمادگی دفاعی با ارائه برنامه های کامل، الگویی مناسب را برای نسل نوجوان ترسیم می کند و بدین ترتیب به خنثی سازی توطئه ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن بپردازد.»

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تکریم و تجلیل از مقام معلم یکی از وظایف اصلی همه دستگاه های کشور است، بیان کرد: «با توجه به اهمیت و نقش مهمی که آمادگی دفاعی در معرفی دستاورد های انقلاب اسلامی به دانش آموزان دارد از این امر مستثنی نیست و به توفیق الهی و با همکاری دو مجموعه بزرگ آموزش و پرورش و بسیج امسال این توفیق را داشتیم که نخستین همایش تجلیل از معلمان درس آمادگی دفاعی کشور را داشته باشیم. این همایش در روز یکشنبه با حضور مقام عالی وزارت آموزش و پرورش و ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.»

*خبرنگار دانش آموز: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار