معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

افتتاحیه استانی نهمین دوره جشنواره دانش‌آموزی نوجوان خوارزمی برگزار شد

گلبهار(پانا) - مراسم افتتاحیه استانی نهمین دوره جشنواره خوارزمی به میزبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان گلبهار با حضور میهمانان استانی و شهرستانی در سالن استاد شکوهی این اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه استانی نهمین دوره جشنواره دانش‌آموزی نوجوان خوارزمی برگزار شد

محمود رضایی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص برگزاری جشنواره دانش آموزی نوجوان خوارزمی اذعان کرد: این جشنواره آزمون رقابت نیست که تعدادی از شرکت کننده ها سطح بندی و بقیه حذف شوند، بلکه هدف اصلی آن ایجاد فرصت یادگیری برای همه دانش آموزان است.

محمود رضوانی کیا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلبهار نیز حمایت از استعدادهای دانش آموزان در دوره های مختلف درسی را از ضروری ترین و اساسی ترین اولویت های آموزش و پرورش دانست و افزود: جشنواره دانش آموزی نوجوان خوارزمی در مقطع متوسطه اول با توسعه مهارت های پژوهشی و کارآفرینی در بین دانش آموزان فرصتی ایجاد می‌کند که این اتفاق رقم بخورد.

فاطمه علوی، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان گلبهار به ارائه و بیان گزارش عملکرد آموزش و پرورش شهرستان گلبهار پرداخت و گفت: رتبه اول تا سوم استان در ۶ محور ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، علوم آزمایشگاهی، مناظره علمی، برنامه نویسی، بازارچه دانش آموزی و ریاضی توسط شهرستان گلبهار کسب شد.

شایان به ذکر است معرفی محورهای جشنواره نوجوان خوارزمی، ارائه نمونه های برگزیده دانش آموزان، اجرای گروه سرود و رونمایی از کتاب های تالیف شده توسط دبیران و معلمان مدارس و تقدیر و تشکر از ناظرین، دانش آموزان رتبه آور، پژوهشگران و مدرسین برتر کارگاه پژوهش هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی از دیگر فعالیت های انجام شده در حاشیه این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار