افتتاحیه جشنواره نوجوان خوارزمی در ناحیه 2 آموزش و پرورش مشهد

مشهد (پانا) - همزمان با ارسال شیوه نامه هشتمین دوره جشنواره نواجوان خوارزمی، کارشناسی دوره اول متوسطه آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد در جلسه ای با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد، معاون آموزش متوسطه، کارشناس مسئول دوره اول متوسطه اداره کل و ناظرین به تبیین این شیوه نامه پرداخت و هشتمین دوره این جشنواره افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه جشنواره نوجوان خوارزمی در ناحیه 2 آموزش و پرورش مشهد

در سال تحصیلی 1400-1399 تعداد 24 دانش آموز پیشتاز ناحیه دو در 6 محور جشنواره نوجوان خوارزمی موفق به کسب بالاترین مقام این جشنواره (استان) شدند که اسامی دانش آموزان برتر به شرح ذیل است.

در محور ایفای نقش: علی پورکبیر و سید مهران حسینی خواه موفق به کسب اول مقام استانی شدند.

در محور ادبیات فارسی: زینب آکسا موفق به کسب مقام اول و علی ولی دخت و عرفان محمد پور موفق به کسب مقام دوم استانی شدند.

در محور علوم آزمایشگاهی: امیر طاها احسان فرد و سید محمد علی اکرمی، سحر تقدیریان و ساناز شاهسوند موفق به کسب مقام اول و کوثر قدرتی و مبینا گوهری موفق به کسب مقام دوم استانی شدند.

در محور پژوهش: فائزه برگ بید و حنانه محمدی موفق به کسب مقام دوم و فاطمه نازپرور و نرگس رمضانی موفق به کسب مقام سوم استانی شدند.

در محور بازارچه: امیر حسین دهقانی موفق به کسب مقام دوم و نازنین زینب مظلوم زاده و فریبا ناظمی موفق به کسب سوم استانی شدند.

در محور دست سازه: محمد سجاد غفاریان نیا و محسن اعتمادی پور موفق به کسب مقام دوم و محمد صالح زارع پور و الیاس اصلاحی، سید سروش غلام زاده و آرمین عبدی موفق به کسب مقام سوم استانی شدند.

با توجه به شرایط گسترش بیماری کرونا دوره قبلی مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی تا مرحله استانی برگزار شد و مرحله کشوری این رقابت ها برگزار نشد.

آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد جز نواحی سرآمد از لحاظ تعداد دانش آموز برتر در میان مناطق 47 گانه استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار