در افتتاحیه نمایشگاه مدرسه انقلاب منطقه ۱۲ تهران مطرح شد:

دانش‌آموزان با بازخوانی تاریخ انقلاب توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان با بصیرت افزایی، جهاد تبیین و بازخوانی علل تاریخی انقلاب اسلامی، یکبار دیگر توطئه‌های شوم دشمنان خبیث اسلام و ایران را خنثی می‌کنند، برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب را مهم دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۰۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با بازخوانی تاریخ انقلاب توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند

احمد موسوی در افتتاحیه نمایشگاه مدرسه انقلاب آموزش و پرورش منطقه 12 تهران، گفت: نسل نوجوان و جوان کشور با مطالعه دقیق و موشکافانه عملکرد صهیونیسم جهانی، استعمارگران مستکبر و دست‌نشاندگان آنان در صد‌ه‌های اخیر و به ویژه در کشور ما، به درستی دریافته‌اند که تمسک به دامان پاک و نجات بخش اهل بیت و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب تنها راه تعالی و نجات از چنگال گرگ صفتان عالم است.

وی تصریح کرد: کم اطلاعی و بعضاً بی‌اطلاعی افراد از تاریخ اسف‌بار استعمار و شگردهای مختلف استعمارگران برای غارت و تسلط بر منابع کشورها موضوع مهمی است که باید مورد توجه باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: یکی از مؤثرترین راه‌های آگاه‌سازی مردم بازخوانی تاریخ معاصر با استفاده از جلوهای مختلف و متنوع ادبی و هنری توسط نسل نوجوان و جوان است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 12 تهران نیز هدف از برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب را آشنایی دانش‌آموزان با هویت انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان در برپایی نمایشگاه روحیه کار تشکیلاتی را برای فعالیت با یکدیگر یاد می‌گیرند، با خودباوری و اعتماد به نفس وقایع انقلاب اسلامی را برای همکلاسی‌های خود تشریح می‌کنند تا با تبیین آرمان‌های انقلاب، راه را برای آینده ایران و رسیدن به تمدن اسلامی ترسیم کنند.

احمدرضا اصلانی، یادآور شد: اجرای تئاتر دانش‌آموزی «جنگ سارقان»، مهدویت، چالش‌ها و دستاوردهای انقلاب، نقد و مطالبه گری، مقایسه سبک زندگی غربی و اسلامی، نقش نوجوانان برای رسیدن به وضع مطلوب هنر انقلاب اسلامی، معرفی الگوهای هنر انقلاب، جهاد اقتصادی و علمی، نقش نوجوانان در ساخت ایران قوی، رسانه و فضای مجازی، پسران و دختران حاج قاسم، از جمله بخش‌های این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه مدرسه انقلاب منطقه 12 تهران با حضور حجت‌الاسلام جواد قائمی، مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهر تهران، جمعی از دانش‌آموزان عضو این اتحادیه و اولیای دبیرستان شاهد روشنگر در این آموزشگاه افتتاح شد.

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار