در آیین تنفیذ احکام شهرداران مدارس منطقه۱۲ تهران مطرح شد؛

شهردار مدرسه، مشق مسئولیت‌پذیری برای مدیران آینده است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه12 شهر تهران اجرای طرح شهردار مدرسه را عامل موثری در مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان از دوران مدرسه دانست که تصدی این مسئولیت توسط دانش‌آموزان، به عنوان مشق مسئولیت‌پذیری در بهترین زمان از مرحله رشد فکری و عقلانی برای مدیران آینده کشور تلقی می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۵۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
شهردار مدرسه، مشق مسئولیت‌پذیری برای مدیران آینده است

آیین تنفیذ احکام بیست و دومین دوره شهرداران مدارس منطقه12 تهران با شعار «شهردار مدرسه؛ مشق مشارکت و همدلی»، با حضور 48 نفر از شهرداران مدارس و معاونان آن‌ها همچنین با هنرنمایی گروه‌ تئاتر و موسیقی محلی، در سالن جلسات پژوهش‌سرای فارابی آموزش و پرورش منطقه 12 برگزار شد.

احمدرضا اصلانی، در آیین تنفیذ احکام شهرداران مدارس این منطقه، گفت: از آنجا که در حکمرانی نظام جمهوری اسلامی واگذاری مسئولیت به مردم از اصول است، مهیّا کردن بسترهای مناسب این امر به عنوان یک امر الهی و مهم، در مدرسه برعهده مسئولان آموزش و پرورش خواهد بود.

وی در ادامه اظهار کرد: عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب نسبت به نوجوانان و جوانان و نام بردن از این قشر به عنوان عناصر سازنده کشور در بیانیه گام دوم انقلاب، وظیفه ما را در قبال امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان صدچندان می‌کند.

امیر یزدی، شهردار منطقه12 تهران نیز در این آیین، گسترش روحیه همدلی و همکاری بین اعضای شهرداری مدارس با سایر دانش‌آموزان و اولیای مدرسه را مهمترین عامل پیشرفت برنامه‌های کاری عنوان کرد و گفت: با وجود امکان اخذ کمک‌ها از خارج از مدرسه برای رفع مشکلات و تحقق اهداف شهرداران مدارس؛ آنها باید توجه خود را بر روی ضرفیت‌های موجود در مدرسه متمرکز کنند.

سید علی آثاری؛ مشاور و مدیر حوزه شهردار منطقه، حجت الاسلام سید محمدصادق جلالی حسینی؛ مشاور شهردار، سید امیرحسین ساداتی معاون امور اجتماعی و فرهنگی، مهناز اسکندر؛ رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های اجتماعی، محمدعلی نورایی؛ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، عباس حمامی‌زاده؛ معاون متوسطه، محمّد پیرزادی معاون ابتدایی و جمعی از مدیران اجتماعی نواحی شش گانه شهرداری منطقه12 تهران در آیین تنفیذ احکام بیست و دومین دوره شهرداران مدارس منطقه حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار