آیین نامگذاری دبستان نیکان به نام شهید امیرحسین بوربور عظیمی در آموش وپرورش ناحیه دو شهرری

شهرری‌دو (پانا) - مراسم تغییرنام دبستان نیکان ناحیه دو شهرری، به نام شهید امیرحسین بوربور عظیمی با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۳۴۹۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آیین نامگذاری دبستان نیکان به نام شهید امیرحسین بوربور عظیمی در آموش وپرورش ناحیه دو شهرری

این مراسم با حضور یعقوب ایمانی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، داوود سعیدی کارشناس مسئول حراست و طاهره خسروان معاون آموزش ابتدایی صورت گرفت.

یعقوب ایمانی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری درحاشیه این مراسم در گفت وگو با پانا گفت: امسال هفت مدرسه در ناحیه دو شهرری در جهت ارج نهادن به مقام شهدای فرهنگی و دانش آموزی، مزین به نام شهدا شده‌اند که این تغییر نام به درخواست پدر و مادر شهید بزرگوار بوربور عظیمی بوده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، افزود: توفیق آن را داریم که همواره روزهای یکشنبه در خدمت خانواده شهدا باشیم، در یکی از این دیدارها با پدر شهید بوربور عظیمی گفتگو داشتیم و با توجه به اینکه پسر ایشان از شهیدان فرهنگی ناحیه دو شهرری بودند درخواست کردند که یکی از مدارس به نام پسر ایشان باشد و همین پیشنهاد باعث شد ما هفت مدرسه را به نام شهدا تغییر نام داده‌ایم.

وی با اشاره به فداکاری‌های شهدا برای زنده نگه‌داشتن اسلام اذعان کرد: امیدوارم خداوند به همگی ما توفیق دهد که همواره ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار: هلیا پارسافر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار