مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

طرح ملی تئاتر درسی در همه مدارس ابتدایی کشور اجرا می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح ملی تئاتر درسی در تمام مدارس ابتدایی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح ملی تئاتر درسی در همه مدارس ابتدایی کشور اجرا می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی؛ عباس مهاجر در حاشیه مراسم پایانی دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور که در سالن دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان میناب برگزار شد، اظهار کرد: رساندن تئاتر درسی به تمام مدارس ابتدایی و کلاس‌های درس کشور از اهدافی که با جدیت دنبال می‌شود و گام بعدی بین‌المللی کردن این طرح ملی است.

وی ابراز کرد: بیش از ۶ هزار اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی تئاتر درسی رسید که ۲۵ اثر به مرحله نهایی کشوری رسید و شاهد نمایش این آثار از ۲۴ اتا ۲۶ بهمن ماه سال جاری بودیم.

مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش وپرورش اظهار کرد: در دهم اسفندماه سال جاری نیز در بیش از ۲۲۰ شهر کشور، کاروان شادمانه برگزار می‌شود و در روز تئاتر نیز برای تئاتر درسی، برنامه ویژه‌ای دیده شده است.

گفتنی است با رای هیات داوران دومین جشنواره ملی تئاتر درسی، دانش‌آموزان استان البرز با اثر "سرزمین اعدا " توانست تندیس برتر جشنواره را کسب کند و رتبه دوم و سوم آن نیز به هرمزگان تعلق گرفت.

بر اساس این گزارش بیش از ۶ هزار اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب ارسال شد که در نهایت ۲۵ اثر به مرحله نهایی جشنواره راه پیدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار