اجرای نزدیک به ۳۰۰ عنوان برنامه در سالروزتاسیس نهاد مقدس امورتربیتی و هفته تربیت اسلامی

اردبیل(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از اجرای نزدیک به ۳۰۰ عنوان برنامه درسالروزتاسیس نهاد مقدس امورتربیتی و هفته تربیت اسلامی دراین استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای نزدیک به ۳۰۰ عنوان برنامه در سالروزتاسیس نهاد مقدس امورتربیتی و هفته تربیت اسلامی

غفور حضوری ،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل در وبینار تبیین برنامه های سالروزتاسیس نهاد مقدس امورتربیتی و هفته تربیت اسلامی که با شرکت معاونین پرورشی و تربیت بدنی وکارشناسان امور تربیتی مناطق و نواحی ۱۹ گانه این استان برگزار شد، اظهار کرد: امور تربیتی شجره طیبه‌ای است که به پشتوانه اندیشه‌های رفیع و انسان‌ساز بزرگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه شهیدان رجایی و باهنر، در گستره آموزش و پرورش کشور روئید و برکات معنوی آن، جان و دل گل‌های بوستان عشق و ایثار و جویای ارزش‌های دینی و انقلابی را شور و شعور مضاعف بخشید.

وی ضمن تبیین برنامه های هفته تربیت اسلامی (۸ الی ۱۴ اسفندماه) تصریح کرد: سرفصل فعالیت ها بر اساس دستورالعمل پایدارشامل برنامه های ترویجی ، برنامه های تکریمی و برنامه های توسعه ای می باشد که در قالب بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه اجرا خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان ادامه داد: انجام اردو و بازدید های یکروزه تربیتی، انجام مسابقات و پویش های مختلف فرهنگی/علمی/ورزشی ، دیدار با ائمه محترم جمعه، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و شرکت در مراسم نماز جمعه در راستای برنامه های ترویجی انجام خواهند یافت.

حضوری برگزاری همایش شهرستانی هفته امور تربیتی با حضور مسئولین شهرستانی/استانی و اساتید تعلیم و تربیت، تقدیر از مدارس برجسته در حوزه تربیتی، تقدیر از پیشکسوتان تربیتی و دیدار و تقدیر از خانوادهای معظم شهدای مربی ومعلم را ازدیگر برنامه های پیش بینی شده در راستای اقدامات تکریمی عنوان کرد.

وی افزود: راه اندازی و افتتاح فضاهای پرورشی و فرهنگی آماده از جمله مراکز مشاوره/نمازخانه ها/ کتابخانه ها/اتاق بهداشت/سالن ها و فضاهای ورزشی و اردویی، رو نمایی از طرح ها ، تولیدات و برنامه های فرهنگی/تربیتی/علمی و کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی طرح ها و پروژه های پرورشی/تربیتی از جمله برنامه های توسعه ای این هفته خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان همچنین از برگزاری همایش استانی سالروز تاسیس نهاد مقدس امورتربیتی در "هشتم اسفندماه " با حضور مسئولین استانی ، نماینده وزارت آموزش و پرورش و منتخبین و فعالین حوزه های تربیتی و فرهنگی دراین استان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار