استاندار قزوین:

استاندار قزوین خواستار تسریع در تکمیل اردوگاه دانش‌آموزی یانس آباد شد

قزوین(پانا)-استاندار قزوین بر تسریع در تکمیل و تجهیز اردوگاه دانش‌آموزی یانس آباد تاکید کرد و گفت این اردوگاه علاوه بر فعالیت‌های استانی در عرصه ملی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندار قزوین خواستار تسریع در تکمیل اردوگاه دانش‌آموزی یانس آباد شد

محمد مهدی اعلایی عصر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین گفت: شورای آموزش و پرورش با استفاده از خرد جمعی برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت باید از تمام امکانات و تجهیزات در راستای تاسیس، توسعه و تجهیز فضاهای آموزش و پرورش و بهبود فرآیند تعلیم و تربیت استفاده کند.

وی اظهار کرد: باید با رویکرد منفعت برای عموم و تأثیر مثبت بلندمدت به موضوعات مختلف به خصوص موضوعات آموزشی و تربیتی برنامه ریزی کنیم تا در آینده نیروی انسانی ارزشمند داشته باشیم.

اعلایی از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل اردوگاه دانش آموزی شهید بابایی یانس آباد توسط سازمان برنامه و بودجه تا خرداد سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: این اردوگاه ظرفیت بسیار خوبی برای تبدیل‌ شدن به مرکز اردوگاهی کشور دارد و مکان بسیار مناسبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اوقات فراغت دانش‌آموزان است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین تصریح کرد: تکمیل اردوگاه یانس آباد مورد توجه مدیریت استان قزوین قرار دارد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل استان، از مدیرکل آموزش پرورش استان و مدیران دستگاه های مربوطه خواست تا این مهم را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهد.

اعلایی ایجاد فرصت آموزش برای تمام کسانی که به آموزش نیاز دارند را وظیفه همگانی دانست و افزود: همه باید در این امر هم افزایی و همکاری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار