معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فیروزکوه تاکید کرد:

ضرورت تدوین برنامه‌های فرهنگی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی

فیروزکوه ( پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان در جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی که با حضور امام جمعه شهرستان و سایر اعضاء برگزار شد، خواستار تدوین برنامه‌های فرهنگی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی شد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تدوین برنامه‌های فرهنگی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی

مهدی سالاریه، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فیروزکوه گفت: فعالیت در امور فرهنگی فقط به دستگاه‌های فرهنگی محدود نمی‌شود و همه باید درجهت فراهم نمودن بسترهای فرهنگی تلاش نماییم.

سالاریه افزود : تشخیص تهدیدها و شناسایی فرصت‌های جامعه و ایجاد امنیت پایدار در جامعه از مهمترین اهداف کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی شد. اطلاع رسانی و آموزش در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و عمومی در سطح جامعه نقش بسزایی دارد.

وی خواستار برنامه‌ریزی ادارات با رویکرد محورهای قابل اجرا شد و گفت: ادارات متولی با شناسایی ناهنجاری‌های مربوط به حوزه خود با در نظر گرفتن اولویت‌ها در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی برنامه مدونی را ارائه نمایند.

در ادامه این نشست اعضای جلسه در خصوص طرح سلامت اجتماعی محله محور و آسیب های اجتماعی در خانواده، مدارس، جامعه و فضای مجازی به بحث پرداختند.

دانش‌آموز خبرنگار فاطمه صفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار