معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز :

شتاب‌بخشی ثبت‌نام سوادآموزان با استفاده از ظرفیت خیرین سوادیار انجام گیرد

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش گفت کارگروه سوادآموزی استان با محوریت استفاده از ظرفیت خیرین سوادیار به منظور شتاب‌بخشی به ثبت‌نام سوادآموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
شتاب‌بخشی ثبت‌نام سوادآموزان با استفاده از ظرفیت خیرین سوادیار انجام گیرد

رویا عسگرپور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش عنوان کرد: چالش ها، مشکلات و مسائل مربوط به حوزه سوادآموزی جهت تحقق اهداف کمی و کیفی مورد انتظار سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام دوره های سوادآموزی تا پانزده اسفند است، اظهار کرد: با توجه به فرصت اندک باقیمانده، برنامه ریزی های لازم برای تحقق اهداف کمی و کیفی مورد انتظار با استفاده از تمامی ظرفیت ها به ویژه خیرین سوادیار صورت می‌گیرد.

عسگرپور اذعان کرد: تفاهم نامه های خوبی را با امور مساجد، مجمع حامیان افراد بازمانده از تحصیل داشتیم که ظرفیت مناسبی برای شناسایی، جذب و آموزش افراد کم سواد و بی‌سواد است.

معاون سوادآموزی ضمن تاکید بر پیگیری فعالیت های مکمل سوادآموزی و ثبت سامانه ای آن بر اساس برنامه زمان بندی ابلاغی عنوان کرد: شاخص های ارزیابی عملکرد ابلاغی از سوی سازمان باید الگو قرار داده شود و مستندسازی لازم صورت گیرد.

وی برنامه ریزی و مستند سازی لازم در حوزه های تبلیغ و ترویج، اطلاع رسانی توانمندسازی نیروی انسانی، کیفیت بخشی، نظارت و ارزشیابی تحقق اهداف کمی، کیفیت برنامه ها در مراکز یادگیری و مشارکت بین بخشی را از مهم‌ترین فعالیت ها دانست و تاکید کرد: ارزیابی برنامه های مورد انتظار هر شاخص، نقش موثری در فراهم آوردن کیفیت آموزشی دارد و در نتیجه خدمات کیفی تری ارائه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار