معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و بین‌الملل شهرداری تهران خبر داد؛

تشکیل دبیرخانه دائمی نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک در پایتخت

تهران (پانا) - معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران در نشست شورای سیاست‌گذاری و هم‌اندیشی نمایشگاه دائمی مادر، نوزاد و کودک در پایتخت گفت برای نخستین بار است که در برگزاری یک نمایشگاه تخصصی از دستگاه‌های دولتی درخواست همفکری می‌شود و این موضوع را باید به فال نیک گرفت.

کد مطلب: ۱۳۴۷۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل دبیرخانه دائمی نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک در پایتخت

محمد صائبی درخصوص همراهی شهرداری تهران با این نمایشگاه گفت: یکی از اهداف این نمایشگاه هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های بخش‌های دولتی و همراهی هر چه بیشتر با بخش خصوصی است و شهرداری تهران نیز به عنوان یک نهاد اجتماعی، نه تنها وظیفه اطلاع‌رسانی بلکه حمایت را در این زمینه برعهده خود می‌داند.

وی به ترویج سبک زندگی ایرانی -اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است اشاره کرد و افزود: کودکان سرمایه‌های معنوی و آینده‌سازان این جامعه و کشور هستند و برنامه‌ریزی در تربیت، سلامت، رشد و تکامل فکری، این قشر امری ضروری و حیاتی است.

صائبی ادامه داد: تشکیل دبیرخانه دائمی نمایشگاه در این زمینه بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند نقش تسهیل‌گری داشته باشد و زمینه را برای ایجاد برنامه‌های مشترک ایجاد کند.

او گفت: درصددیم به غیر از استفاده از ظرفیت تبلیغاتی شهری از موقعیت‌هایی چون مترو و اتوبوس‌رانی ،محلات و مناطق ۲۲گانه و... برای تبلیغات این نمایشگاه استفاده کنیم تا اطلاع‌رسانی به شکل مناسب برای شهروندان انجام شود.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی«مادر، نوزاد و کودک» MBC از سوی شرکت «میلاد نور» به‌عنوان کارگزار سازمان توسعه تجارت و با نظارت شورای نظارت بر اسباب‌بازی روزهای ۲-۵ اسفند ۱۴۰۱ به صورت حضوری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار