دیدار معاون سوادآموزی آموزش و پرورش قم با خانواده شهید «بروجی»

قم (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش قم همزمان با سالگرد شهادت شهید بروجی، با خانواده این شهید والامقام در قم دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار معاون سوادآموزی آموزش و پرورش قم با خانواده شهید «بروجی»

حجت الاسلام «محمدرضا قاسمی نیا» معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم به همراه رسول حیدرلو مسئول ایثارگران سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و علی اکبر شفیعی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی قم با خانواده شهید عبدالرضا بروجی دیدار کردند.

در این دیدار که همزمان با چهارمین سالگرد شهادت پاسدار شهید بروجی صورت گرفت، «راضیه روزبهانی» همسر شهید عنوان کرد: این شهید والامقام از اخلاق حسنه ای در خانواده برخوردار بود و بسیار با والدین بخصوص مادرش مهربان و مانوس بود و مادر شهید پس از شنیدن خبر شهادت عبدالرضا، طاقت نیاورد و دو روز بعد به او پیوست.

وی گفت: 4 سال از شهادت همسرم گذشته است و ما همچنان در آرزوی دیدار با رهبر عزیزمان هستیم تا درد دلهایمان را با ایشان بازگو کنیم و این تنها خواسته و آرزوی قلبی ما است.

همسر شهید بروجی خاطرنشان کرد: پس از شهادت همسرم مدتی در بروجرود ساکن شدیم اما بر اساس آنکه این شهید عزیز به ساحت مقدس حضرت معصومه(س) ارادت خاصی داشت و به فرزندانش هم سفارش کرده بود، برای سکونت به قم نقل مکان کردیم.

در دیدار فوق، مسئولان حاضر در سخنانی، دیدار با خانواده های شهدا را هم تجدید میثاق با آرمان های آنان و هم قدرشناسی از مقام شهید و شهادت برشمردند.

در این دیدار، لوح تقدیر و هدایایی از سوی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش قم به خانواده بزرگوار شهید اهدا شد.

پاسدار شهید عبدالرضا(مجید) بروجی متولد 18 اسفند 1355 در بروجرد و شاغل در سپاه اصفهان بود که در حادثه تروریستی شامگاه چهارشنبه 25 بهمن 1397 در جاده خاش به زاهدان به همراه 26 تن از دیگر مدافعان امنیت به فیض شهادت نائل شد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار