بارش برف و باران در جاده‌های 22 استان کشور

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی 22 استان کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بارش برف و باران در جاده‌های 22 استان کشور

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان،خراسان شمالی، خراسان رضوی، تهران، البرز، مرکزی ، همدان ، زنجان، قزوین، قم، لرستان، کردستان، ایلام، خوزستان، فارس، سمنان و کهگیلویه و بویراحمد بارش برف و باران جریان دارد.

وی از ترافیک نیمه سنگین در شمال به جنوب محور هراز محدوده های شاهاندشت و آب اسک و محور تهران-شهریارحد فاصل شهر قدس تا میدان معادن خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه ساوه-همدان محدوده های غرق آباد ، قلعه تین و فامنین در هر دو مسیر نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی با اشاره به لغزندگی معابر از کندی تردد خودروها در معابر خبر داد و از رانندگان درخواست کرد که از عجله و شتاب پرهیز کرده و با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طونی مجاز تردد کنند.

وی گفت: برای تردد در محورهای کوهستانی و برف خیز تجهیز خودرو به زنجیر چرخ الزامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار