انقلاب اسلامی درخشنده ترین پدیده جهان است

بوشهر (پانا) - رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت انقلاب اسلامی در روزگاری که استکبار جهانی، روشنفکران جدایی دین از سیاست را تبلیغ می‌کردند و حتی بخشی از مردم این مساله را پذیرفته بودند با رهبری امام راحل(ره) که با استفاده از آموزه‌های درس آموز قرآن و اسلام و با تکیه بر ملت ایران بعنوان درخشنده ترین پدیده به ثمر نشست.

کد مطلب: ۱۳۴۶۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی درخشنده ترین پدیده جهان است

حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی درمیدان شهید رئیسعلی دلواری با حضور گسترده مردم بوشهر در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: ملت ایران با حضور پرشور خود در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی وفاداری خود را به اسلام، انقلاب، قرآن و نظام جمهوری اسلامی به منصه ظهور رساندند. مردم ثابت کردند که نقشه‌های دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی کارساز نبوده است. آفرین به بصیرت ملت ایران که در حوادث مهندسی شده اخیر دشمن آگاهانه حضور یافتند و ثابت کردند نقشه‌ها و توطئه‌های آنها در مقابل عزم و اراده این ملت کارساز نیست.

ادیانی افزود: دشمن با سوء استفاده از یک حادثه با شعار کار "تمام شد" به دنبال ایجاد گسل جنسیتی، قومی، مذهبی و نسلی و ترویج بی ثباتی در کشور بود. بدخواهان نظام در توطئه اخیر تلاش کردند که به جهانیان نشان دهند ملت ایران از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب ناامید و سرخورده شده اند به همین دلیل تمام امکانات خود را با پول‌های درشت عربستان سعودی بسیج کردند تا شاید بتوانند این نظام که ثمره خون هزاران شهید است را ساقط کنند اما هوشیاری مردم و رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب آنها را ناکام کرد.

ادیانی گفت: ملت ایران ثابت کرد نظام جمهوری اسلامی متعلق به آنها است و هرجا فتنه انگیزی دشمن احساس شد به خوبی فتنه‌ها را خنثی کرده‌اند. ملت ایران امروز سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند و شکرگذار نظام جمهوری اسلامی هستند چون این انقلاب پایانی بر رژیم ستم شاهی و خط پایانی بر استبداد، وابستگی به شرق و غرب و سلطه جهانی بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی در روزگاری که استکبار جهانی، روشنفکران جدایی دین از سیاست را تبلیغ می‌کردند و حتی بخشی از مردم این مساله را پذیرفته بودند با رهبری امام راحل(ره) که با استفاده از آموزه‌های درس آموز قرآن و اسلام و با تکیه بر ملت ایران بعنوان درخشنده ترین پدیده به ثمر نشست. انقلاب اسلامی بدون تکیه بر شرق و غرب و تنها با تمسک به آموزه‌های دین و با تفسیر، تبلیغ و رهبری عالمان دینی در کمال ناباوری غرب به پیروزی رسید و جمهوری اسلامی بعنوان مهمترین دستاورد و ثمره آن در تاریخ به ثبت رسید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: دشمن باید بداند جمهوری اسلامی ایران که روزی نهالی کوچک بود در مقابل توطئه‌های غرب و شرق مردانه ایستاد و امروز نیز که درخت پرثمری شده مقتدرانه با سلیمانی‌ها و حججی‌ها در مقابل خواسته بدخواهان استوار می‌ایستد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار