اعمال محدودیت‌های ترافیکی درون شهری

ساری (پانا) - محدودیت ترافیکی درون شهری به مناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز در ساری اجرای می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۶۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اعمال محدودیت‌های ترافیکی درون شهری

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران، گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز در سطح شهر ساری و شهرستان‌های تابعه، مقررات آمد و شد در سطح معابر عمومی و خیابان‌های منتهی به محل برگزاری راهپیمایی اعمال می شود.

سرهنگ نصرالله بیگلری افزود: در سطح شهرستان ساری مسیر راهپیمایی از "میدان ساعت - خیابان جمهوری اسلامی- چهار راه ابن شهر آشوب - خیابان فردوسی - میدان شهید قاسمی - بلوار آزادی به مقصد میدان امام خمینی (ره) " برگزار خواهد شد و محدودیت ترافیکی در میادین و خیابان‌های شهر اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ صبح امروز شنبه ۲۲ بهمن، افزود: این محدودیت در"میدان شهدا - سه راه کشاورزی - خیابان شیخ طبرسی- خیابان خاقانی - تقاطع و بریدگی بیمارستان بوعلی سینا - خیابان جام جم" و مسیر‌های منتهی به خیابان" آزادی " اجرا می‌شود.

سرهنگ بیگلری به شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه‌ای که قصد تردد از شرق به غرب و بالعکس در شهرستان ساری را دارند، توصیه کرد از کمربندی شرقی و غربی استفاده و شهروندان و رانندگانی که قصد عزیمت به سمت "کیاسر" و استان "سمنان" دارند از کمربندی "سلیم بهرامی" و بلوار "کشاورز" تردد کنند.

رئیس پلیس راهور مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی همزمان با عبور راهپیمایی کنندگان و به صورت گام به گام برداشته می‌شود از شهروندان خواست: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پلیس را در برقراری نظم وامنیت یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار