حرکت در مسیر انقلاب موجب عاقبت‌بخیری و خوشنامی می‌شود

خرم آباد (پانا) - نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت هر کسی در مسیر اهداف انقلاب و ارزش‌های اسلامی حرکت کند، خوشنام و عاقبت‌بخیر باقی می‌ماند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
حرکت در مسیر انقلاب موجب عاقبت‌بخیری و خوشنامی می‌شود

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در آئین افتتاحیه استانی نخستین جشنواره چله انقلاب لرستان، ضمن گرامی‌داشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: در آستانه چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم که این روز فرخنده و عید انقلاب را به ملت شریف ایران تبریک عرض می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: چهل‌وچهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با فراز و نشیب‌هایی که پشت سر گذاشت، فرا رسید، قطار انقلاب اسلامی در حرکت است و به مسیر خود ادامه می‌دهد تا با یاری خداوند متعال، پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت ولیعصر(عج) برسد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه قطار انقلاب به حرکت خود ادامه می‌دهد، افزود: طی این ۴۴ سال، خیلی‌ها از شرق و غرب مغلوب عظمت و اقتدار انقلاب شدند، بینی بسیاری از زورگویان عالم توسط انقلاب به خاک مالیده شد.

شاهرخی با اشاره به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، بیان کرد: هر کسی در مسیر اهداف انقلاب و ارزش‌های اسلامی حرکت کرد، خوشنام و عاقبت‌بخیر باقی می‌ماند.

وی با تاکید بر اینکه این انقلاب چله‌هایش را پشت سر می‌گذارد، افزود: ما هرچه بتوانیم روزهای انقلاب را در قالب جشنواره‌های مختلف فرهنگی قرآنی اجتماعی و .... تبیین کنیم، به حرکت قطار انقلاب کمک کرده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: قطعا اگر شهدای انقلاب اسلامی در بین ما بودند در ردیف نخست راهپیمایی ۲۲ بهمن قرار می‌گرفتند، از این‌رو همه ما باید در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شرکت کنیم.

دانش آموز خبرنگار: محمدرضا ویسکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار