فرماندار شهرستان دماوند خبر داد:

سامانه هوشمند پایش تصویری شهر رودهن در دهه فجر بهره‌برداری شد

رودهن (پانا) - فرماندار شهرستان دماوند در مراسم افتتاح و بهره‌برداری سامانه پایش تصویری شهر رودهن، تامین خدمات شهری در راستای رفاه حال شهروندان و ارتقای امنیت آنان را، تعهد و مسئولیت کاری همه مسئولان در قبال مردم اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
سامانه هوشمند پایش تصویری شهر رودهن در دهه فجر بهره‌برداری شد

به مناسبت دهه فجر و با حضور رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، عبدالوهاب امیری بخشدار رودهن، حجت‌الاسلام سید محمدحسینی امام بخش رودهن، رئیس شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری دماوند، محمد موسوی‌منش شهردار رودهن و جمعی از مسئولین و مردم سامانه هوشمند پایش تصویری شهر رودهن افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در حاشیه افتتاح سامانه پایش تصویری گفت: هوشمند‌سازی از جمله پیش نیازهای تأمین و توسعه امنیت پایدار به عنوان یکی از ضرورت‌های جامعه است، در این راستا طرح مرکز پایش تصویری شهر رودهن با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال شامل تجهیز اتاق مانیتورینگ، ٣ دکل دوربین، نصب ١٩ عدد دوربین های نظارتی و پلاک خوان و ۵ کیلومتر شبکه فیبر نوری در سطح شهر رودهن جانمایی و نصب شده است.

وی افزود: لازم به ذکر است یکی از مزایای اجرای این طرح افزایش حساسیت امنیت در بین شهروندان، کاهش آمار بزهکاری، کنترل و نظارت بر ترافیک شهری، مدیریت هر چه بهتر بحران‌های احتمالی، کاهش هزینه‌های ناشی از سرقت تأسیسات شهری و ارتقای کیفی ارائه خدمات به شهروندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار