مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

رویکرد نظام آموزشی، شکل‌گیری مدرسه‌های پویا و پاسخگویی به نیازهای دانش‌آموزان است

نوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران عنوان کرد امروز باید مدرسه‌ها بتوانند پاسخگوی نیازها، پیشنهادها، نقد و نظرهای دانش‌آموزان باشد. همانطور که رهبری هم بر گام دوم انقلاب اسلامی تاکید دارند باید فضای نقد را در آموزش و پرورش گسترش داد. به عبارتی دانش‌آموزان در کنار و همراه معلم باشند و بتوانند در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها دخالت و نقش‌آفرینی کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۵۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد نظام آموزشی، شکل‌گیری مدرسه‌های پویا و پاسخگویی به نیازهای دانش‌آموزان است

حسین کمالی در آیین همایش بزرگ دانش آموزان دهه هشتادی غرب مازندران با رویکرد راهیان پیشرفت در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر بیان کرد:امروز اقتدار، امنیت و توسعه کشور بستگی به همت و تلاش دانش آموزان دارد، چرا که سرنوشت آینده کشور به دست این قشر از جامعه سپرده می‌شود و اگر اقتصاد، امنیت و فرهنگ قوی می خواهیم این اتفاقات باید از آموزش و پرورش آغاز شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خطاب به دانش آموزان تاکید کرد: باید در روند تحصیل از تاریخ و فرهنگ و جغرافیای کشور آگاهی داشته باشید و بدانید ایران اسلامی در گذشته در چه نقطه و جایگاهی بوده و اکنون به چه نقطه و جایگاهی رسیده است.

کمالی گفت: اکنون پایه همه قدرت ها علم و دانش است و امیدوارم این قشر در حال تحصیل و اثرگذار جامعه بتوانند سکان آینده کشور را برعهده بگیرند و در مسیر رشد و تعالی آن تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار