اعلام عفو عمومی مقام معظم رهبری توطئه دشمنان برای دو‌قطبی‌سازی جامعه را نقش برآب کرد

تهران (پانا) - ‌نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز از عفو عمومی رهبر معظم انقلاب درباره متهمان و محکومان حوادث اخیر تشکر کرده و این اقدام را موجب خنثی‌سازی توطئه دشمنان برای دوقطبی‌سازی در جمهوری اسلامی دانستند.

کد مطلب: ۱۳۴۴۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اعلام عفو عمومی مقام معظم رهبری توطئه دشمنان برای دو‌قطبی‌سازی جامعه را نقش برآب کرد

‌جمعی از نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه 17 بهمن‌‌) مجلس شورای اسلامی از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای عفو متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر تشکر و قدردانی کردند. مجتبی یوسفی در نشست امروز با اشاره به اعلام عفو عمومی مقام معظم رهبری بیان کرد: نقش بی بدیل ایشان در این 3 دهه که به حق توانسته اند راه امام خمینی (ره) را خیلی خوب با ژرف نگری شان دنبال کرده و نشان دادند این افراد فرزندان این کشور بوده و رهبر انقلاب همچون پدری مهربان و دلسوز امت به ویژه برای نسل جوان هستند.

وی با بیان اینکه عفو عمومی مقام معظم رهبری باید تجربه ای برای متولیان حوزه فرهنگ در جهت برقراری ارتباط با نسل های بعدی باشد، عنوان کرد: این اقتدار جمهوری اسلامی است که با مهربانی و وحدت، توطئه دشمنان خارجی و دلدادگان داخلی را برای ایجاد دوقطبی سازی نقش بر آب می کند. متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر فرزندان و ان شالله آینده سازان این کشور خواهند بود.

مهرداد گودرزوند چگینی نیز در ادامه از عفو عمومی مقام معظم رهبری که توطئه دشمنان کشور را نقش بر آب کرد و همچنین از رئیس قوه قضائیه که با تیزهوشی از دوقطبی سازی کشور جلوگیری کرد، تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار