وزیر ورزش و جوانان:

جوانان باید با روحیه ایثار و از خودگذشتگی شهیدان بیشتر آشنا شوند

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان گفت ایران اسلامی برای رسیدن به قله موفقیت در تمامی عرصه‌ها راه پرفراز نشیبی را طی کرده و شاهد ایثارگری‌های بسیاری از جوانان این سرزمین بوده است.

کد مطلب: ۱۳۴۴۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
جوانان باید با روحیه ایثار و از خودگذشتگی شهیدان بیشتر آشنا شوند

به گزارش ایرنا، سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، ظهر امروز در دیدار با خانواده شهیدان شکری پس از تبریک به مناسبت میلاد امیر المومنین علیه السلام و روز پدر و عرض ارادت به خانواده شهدا اظهار داشت: برحسب وظیفه به نمایندگی رئیس محترم جمهوری خدمت خانواده شکری رسیدیم تا ارادت قلبی خود را نسبت به شهدا و خانواده معززشان از جمله شهیدان شکری و پدر ارجمندشان اعلام کنیم و بگوییم یاد و خاطره آنها در قلب‌های‌ ما زنده است و قدردان رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنها هستیم. خاطراتی که از شهیدان شکری توسط برادرشان نقل شد برای من و حاضران در این جمع درسی ارزشمند بود و ما باید پاسدار امانتی باشیم که با این سختی به دستمان رسیده است.

وی با اشاره وظیفه همه مردم نسبت به خانواده شهدا عنوان کرد: شهدا و خانواده معزز آنها در قلب ملت ایران جای دارند و تکریم این عزیزان تکلیف ماست. ایران اسلامی برای رسیدن به قله موفقیت در تمامی عرصه‌ها راه پرفراز نشیبی را طی کرده و شاهد ایثارگری‌های بسیاری از جوانان این سرزمین بوده است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه از ابتکار عمل هیات دولت و تاکید دکتر رئیسی برای دیدار از خانواده شهدا در این روز قدردانی کرد و گفت: امروز از سخنان پدر شهید بسیار درس گرفتیم. روحیه انقلابی و ایثارگری پدر شهیدان شکری ستودنی است، برایشان آرزوی طول عمر می‌کنم. مسولان و مردم به ویژه جوانان باید با روحیه ایثار آشنا شوند و باید یادآور شویم برای این انقلاب چه فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌هایی صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار