بازدید سرزده فرمانده کل ارتش از پروژه مسکونی شهیدسلیمانی قم

تهران (پانا) - فرمانده کل ارتش به‌صورت سرزده از پروژه مسکونی شهید سلیمانی قم بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۴۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده فرمانده کل ارتش از پروژه مسکونی شهیدسلیمانی قم

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در شهر مقدس قم، بصورت سرزده از پروژه مسکونی شهید سلیمانی بازدید کرد و آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه را مورد ارزیابی قرار داد.

ساخت مجموعه سپهبد سلیمانی قم از مهرماه 1401 شروع شده و به تعداد 384 واحد برای واگذاری منزل شخصی به کارکنان ارتش در حال اجراست و تاکنون بیش از ۱۲درصد پیشرفت داشته است.

فرمانده کل ارتش برای رفع موانع و پیشرفت سریع کار دستورات لازم را صادر و بر اهمیت خانه‌دار کردن کارکنان قبل از رسیدن به سن بازنشستگی تأکید کرد.

امیر سرلشکر موسوی همچنین از مجموعه بصیرت بازدید کرد. این مجموعه زیارتی، فرهنگی و آموزشی که برای استفاده خانواده کارکنان ارتش در حال احداث است تاکنون چهارده درصد پیشرفت داشته است.

مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش در این بازدید گزارشی از روند ساخت خانه‌های سازمانی ارائه و اظهار امیدواری کرد که در نیمه شعبان تعدادی از پروژه¬های مسکن سازمانی به بهره برداران تحویل شود.

ارتش برای خانه دار کردن کارکنان بیش از 60هزار واحد مسکونی در دست اجرا دارد که مجوعه شهید سپهبد سلیمانی یکی از آنها است.

ساخت خانه سازمانی و منزل شخصی در سال‌های اخیر در اواویت اول بخش معیشت کارکنان ارتش قرار گرفته است که تحویل چندین هزار منزل شخصی و سازمانی در طول این مدت بخشی از این فعالیت‌هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار