رئیس پارک علم و فناوری مازندران:

واگذاری واحدهای تولیدی راکد مازندران به شرکت‌های دانش‌بنیان در دست پیگیری است 

قائمشهر (پانا) - رئیس پارک علم و فناوری مازندران اعلام کرد واگذاری واحدهای صنعتی و تولیدی راکد و تعطیل مازندران به شرکت‌های دانش‌بنیان باهدف افزایش بهره‌وری و حمایت از نخبگان علمی در دستور کار است.

کد مطلب: ۱۳۴۴۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
واگذاری واحدهای تولیدی راکد مازندران به شرکت‌های دانش‌بنیان در دست پیگیری است 

قربانعلی نعمت زاده رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: توسعه فناوری و تشویق و ترویج فناوران جوان و ایده‌های خلاق ماموریت های مهم شرکت دانش بنیان است.

نعمت زاده خاطرنشان کرد: تولید ثروت عمومی از طریق شبکه سازی شرکت های دانش بنیان، نیازسنجی و ایده پردازی و اجرای طرح های اقتصادی با حمایت از شرکت‌های فناور با جدیت از سوی مسوولان استان در دستور کار است.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران اضافه کرد: طرح های مهندسی، ثبت مالکیت معنوی تجاری سازی و انتقال فناوری در چشم انداز آینده و تبدیل پارک علم و فناوری مازندران به عنوان پارک بین المللی از اولویت هایی است که با جدیت در دست اجرا است.

قربانعلی نعمت زاده تصریح کرد: ساختن بستر قوی و مطمئن و سازنده برای فناوران جوان در مازندران یکی از رسالت های پارک علم و فناوری است که به طور حتم با برنامه ریزی منسجم برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

نعمت زاده با بیان این که، ۷۷ شرکت پیش رشد، ۱۷۲ شرکت رشد یافته و درحال رشد و ۷۴ شرکت پسا رشد دانش بنیان در مازندران فعال است، گفت: به طور عمده این شرکت ها در حوزه خدمات تجاری سازی، محصولات پیشرفته و دارویی، تجهیزات پزشکی نرم افزار و تکنولوژی در حال تولید کالا هستند.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران ادامه داد: اکنون چهار هزار و ۱۶۶ نفر در پارک علم و فناوری مازندران اشتغال دارند که از این تعداد ۱۷۲ نفر دارای مقطع دکتری هستند.

قربانعلی نعمت زاده تصریح کرد: یکی از هدف هایی که برای آن تلاش می کنیم افزایش صادرات کالاهای دانش بنیان است.

رییس پارک علم و فناوری مازندران تصریح کرد: در زمان حاضر کالاهای ۳۳ شرکت دانش بنیان مازندران به نقاط مختلف جهان صادر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار