رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

پویش 3 هزار پرچم در استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان (پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری پویش 3 هزار پرچم در استان خبر داد و گفت پویش توزیع 3 هزار پرچم ملی و نصب بر سر در خانه‌ها از جمله برنامه‌های دهه‌فجر در استان سمنان است.

کد مطلب: ۱۳۴۳۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
پویش 3 هزار پرچم در استان سمنان برگزار می‌شود

حجت الاسلام عباس خرمیان، در نشست با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، از برگزاری 600 عنوان برنامه دهه‌فجر انقلاب در استان سمنان خبرداد و افزود: برای اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان، 227 کمیته فرهنگی، سیاسی و اجتماعی تشکیل و فعال است.

وی با اشاره به لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مشارکت دستگاه‌های اجرایی، مردم، سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های مختلف برای اجرای مطلوب برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی مورد توجه همگان باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه یکی از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تعمیق و تعمیم مناسک اسلامی و باورهای مردمی است، گفت: شورای هماهنگی به جهت تحقق ماموریت خود وظایف متعددی را برعهده دارد.

حجت الاسلام خرمیان با عنوان این مطلب که برگزاری پرشور برنامه های دهه فجر و شرکت باشکوه آحاد جامعه در این آیین، نشانگر اعتقاد راسخ مردم به حفظ ارزش‌های اعتقادی و انقلابی است، تصریح کرد: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد باشکوه انقلاب اسلامی قرار داریم و نهال انقلاب با وجود تمام مشکلات و تهدیدها و تحریم‌های دشمن به حدی توانمند شده است که دیگر دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

وی از اجرای برنامه های متنوع و متفاوت در دهه فجر امسال خبرداد و افزود: افتتاح برنامه‌های این دهه مقدس با گلباران مزار شهدای سمنان و سخنرانی نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان آغاز خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه این حضور پرشور مردم به انقلاب قدرت و جان دوباره می دهد؛ چرا که انقلاب اسلامی امید تمام مستضعفان و ملت‌های آزادی خواه جهان است، از نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان عفاف سمنان خبرداد و تصریح کرد: در 10 مسجد سمنان به عنوان الگو و نمونه جشن های دهه فجر با حضور سخنرانان برجسته استانی و کشوری برگزار می‌شود.

حجت الاسلام خرمیان عنوان کرد: کارگران، نیمی از جمعیت کشور را تشکیل داده و عامل اصلی توسعه کشور هستند، مجموعه های کارگری در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ویژه ای داشتند و نقطه پیشرفت جامعه هستند و بر همین پایه برگزاری جشن کارگری در دهه فجر از جمله برنامه‌های شاخص است.

بنا به گفته وی، پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده، برپایی موکب‌های انقلاب و پویش هرخانه یک پرچم و نورافشانی محله محور از دیگر برنامه های محوری در این دهه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار