مدی کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

انقلاب اسلامی سرمشق و الگویی بی‌بدیل برای سایر ملت‌ها است

تبریز(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی ، آن را سرمشق و الگویی بی‌بدیل برای سایر ملت‌ها عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی سرمشق و الگویی بی‌بدیل برای سایر ملت‌ها است

حجت الاسلام و المسلمین علی پوررادی در آیین زنگ انقلاب که در مدرسه زهرا مردانی آذر ناحیه ۲ برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر گفت: امروز امروز با به صدا درآمدن زنگ انقلاب با دست توانمند و مهربانانه بزرگان شهر، دهه فجر آغاز خواهد شد.

وی افزود: ۱۲ بهمن یادآور رهایی ملت ایران از سلطه استبداد و استکبار و طلوع خورشید انقلاب اسلامی و به پایان رسیدن فراغ 14 ساله امام است. ایام دهه فجر، طریقه پیروزی مستضعفان بر مستکبران و حاکمیت الهی و انحلال سلطنت طاغوتی و خواستگاه انقلاب اسلامی است.

پوررادی با بیان این که انقلاب اسلامی، سرمشق و الگویی بی بدیل برای سایر ملت ها است، ضمن قدردانی از عوامل اجرایی مدارس آذربایجان شرقی اظهار کرد: با توجه به مردم محور بودن گرامیداشت این ایام، فرهنگیان و مدیران به ویژه دانش آموزان عزیز با شور و شوق حضور فعال داشته و با آذین بندی مدرسه و اجرای برنامه ها، پیشگام بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگیان بزرگوار و دانش آموزان عزیز همچون سنوات قبل و پرشورتر از آن همراه با سایر اقشار مردم خدوم، با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ضمن حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی ایران، بار دیگر قدرت خود را در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم و دشمنان اسلام و قرآن به نمایش خواهند گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار