مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

تاکید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی بر تربیت معلمان

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، بر اهمیت تربیت معلمان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تاکید  مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی بر تربیت معلمان

حجت الاسلام و المسلمین علی پوررادی در مراسم جشن انقلاب کارکنان ستادی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: امروز باید یادی کنیم از آنان که به ما قدرت و توانایی بخشیدند و به خاک افتادند تا ما استوار بایستیم. ما مدیون شهدا هستیم.

وی افزود : باید توجه داشته باشیم که دو عامل فساد و طغیان دلیل اصلی انقراض ملت هااست که رژیم شاهنشاهی به این دو عامل دچار شده و نابود شد. ملت ایران با دست خالی در مقابل این ستمگران ایستادند و وظیفه ما در مقابل آن ها، این است که در امورات کشور، علی الخصوص در بخش تعلیم و تربیت، کوتاهی نکنیم. هر معلم باید در مرحله اول، خود تربیت شده باشد تا بر روی دانش آموزان اثرگذار باشد. برای ایفای نقش بیشتر باید راه حق و حقیقت را بشناسیم و اثر بگذاریم.

پوررادی ادامه داد: کشور ما، ایران اکنون در دنیا مطرح بوده و این یک افتخار است و ما پیشرفت های این انقلاب و ایران را مدیون سپاه هستیم. قبول می کنیم که مشکلاتی هم داریم ولی با تلاش های ملت و دولت حل خواهد شد چرا که ما ملتی سرافراز هستیم. انقلاب اسلامی که در مقابل طاغوت ایستاد و پیروز شد، الگویی برای تمامی دنیاست.

وی اظهار کرد: انشاالله در ۲۲ بهمن ملت ما نشان خواهند داد که هیچ وقت زیر بار حرف ظلم نرفته و نخواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار