فرمانده سپاه عاشورا:

آشکار کردن توطئه‌های دشمنان از مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها است

تبریز (پانا) - فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به نقش به‌سزای رسانه‌ها در روشنگری نسل جدید، آشکار کردن توطئه‌های دشمنان را از مهم‌ترین رسالت‌های رسانه‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۲۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آشکار کردن توطئه‌های دشمنان از مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها است

سردار اصغر عباسقلی زاده در آیین اختتامیه ششمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان شرقی با اشاره به نقش رسانه ها اظهار کرد: امروز دنیا، دنیای تبلیغات و رساندن پیام های متعدد است. دنیایی که بدون وقفه و بدون لحظه ای توقف، در راستای رساندن پیام هر آرمان و مکتب و اجتماع در حال تلاش است.

وی افزود: جامعه ما متفاوت از سایر اجتماعات بشری است، چرا که ما در محیطی کاملا متفاوت از نظر قداست و مسئولیت و ارزش و ... زندگی می کنیم و ایران ما از سایر کشور های دنیا متفاوت است. ادامه راه انبیا و ائمه اطهار انقلاب ما و منادی اسلام ناب است و متفاوت از سایر حکومت های زمین است. امروز مسئولیتی که بر دوش رسانه ها است، مسئولیتی سرنوشت ساز و حساس است.

وی ادامه داد: نظام و کشور ما مدعی اسلام ناب است، ولی سایر کشورها بر مبنای باورها و اعتقادات خودشان کشورداری می کنند و می خواهند در مدیریت دنیا اثرگذار باشند. ولی رسالت ما از هر لحاظ سرنوشت ساز است. اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در راستای خدمت‌رسانی و هدایت بشری جهت زیست سالم انسانی است.

عباسقلی‌زاده اظهار کرد: در طول انقلاب اسلامی به‌قدری دستاورد داریم که اگر ماه‌ها برای مردم آن‌را تبیین کنیم باز زبانمان قاصر است اما تبلیغات دشمنان را خنثی خواهد کرد.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه معیشت تنها مشکل گریبان‌گیر این انقلاب است، گفت: ضمن عزم جدی متولیان، نیاز به تبیین و روشنگری برخی مسائل مهم دارد.

وی امیدآفرینی، آشکار کردن توطئه‌های دشمنان، آشکار کردن دستاوردها و نکات پنهان انقلاب را از جمله رسالت‌های اهالی رسانه دانسته و افزود: هدف و غایت آمار دشمنان ما در راستای مقابله با نظام جمهوری اسلامی و آزمان های انقلاب اسلامی است که در طول این ۴۴ سال ثابت کرده این که می توانیم به تنهایی در مقابل تمامی کشور های غربی و شرقی ایستادگی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار