اختتامیه جشنواره ابوذر و درخشش دانش‌آموز خبرنگاران پانا فارس در این جشنواره

شیراز (پانا) – پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در فارس، امروز در حالی به کار خود پایان داد، که دانش‌آموز خبرنگاران خبرگزاری پانا فارس در اولین حضور جشنواره‌ای خود، موفق به کسب مقام و موفقیت شدند.

کد مطلب: ۱۳۴۳۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه جشنواره ابوذر و درخشش دانش‌آموز خبرنگاران پانا فارس در این جشنواره

در این مراسم که با حضور مدیرکل صدا و سیمای فارس و فرمانده سپاه فجر استان، برگزار شد، برگزیدگان بخش خبر، گزارش مکتوب، تیتر، مصاحبه، یادداشت، عکس، فیلم خبری و موشن گرافی از نگاه داوران معرفی شدند.

در بخش خبر؛ مریم مرادی از روزنامه افسانه، سیداحمد نجفی از خبرگزاری ایرنا و رضا کوهی از خبرگزاری فارس به ترتیب مقام اول تا سوم این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

همچنین مریم زمانیان از خبرگزاری علم و فناوری، علی روستا از خبرگزاری فارس و کوروش خضری مطلق از خبرگزاری پانا شایسته تقدیر در بخش خبر شدند.

در بخش گزارش مکتوب نیز محمدامین افشارپور از خبرگزاری ایرنا و سعیدرضا امیرآبادی از روزنامه شیرازنوین رتبه اول و دوم را به خود اختصاص دادند و خانم‌ها سمیه رعیتی از پایگاه خبری تحلیلی شیرازه و زهرا علی اکبری از خبرگزاری فارس شایسته تقدیر در این بخش شدند.

در بخش تیتر، سیده فاطمه حبیبی از خبرگزاری فارس، لیلا غضنفری از روزنامه سبحان و راضیه نجار از خبرگزاری فارس حائز مقام اول تا سوم این بخش و آقایان سعیدرضا امیرآبادی از روزنامه شیرازنوین و مهدی رحمانیان از خبرگزاری شبستان هم شایسته تقدیر شدند.

در بخش مصاحبه هم خانم‌ها فاطمه دیباور از خبرگزاری فارس، زهرا عسکری از خبرگزاری ایکنا و سیده مریم ترابی از خبرگزاری پانا، و سمیه انصاری‌فر از خبرگزاری فارس مقام اول تا سوم را کسب کردند و محمد صادقی و فاطمه شعبانی از خبرگزاری علم و فناوری و مریم توانا از باشگاه خبرنگاران جوان شایسته تقدیر شناخته شدند.

همچنین در بخش یادداشت هم مریم رضایی از خبرگزاری تسنیم، حاجیه جعفرزاده از روزنامه نیم‌نگاه و فرزاد وثوقی از روزنامه شیرازنوین مقام اول تا سوم این بخش را به خود اختصاص دادند و سیدعلی اصغر موسوی از خبرگزاری علم و فناوری، ابوالفتح رضایی از خبرگزاری فارس وآوا صبوری از خبرگزاری پانا شایسته تقدیر شدند.

در بخش عکس نیز شیوا عطاران از خبرگزاری ایرنا مقام نخست، امیر صادقیان از خبرگزاری تسنیم و محمدامین برنجکار از خبرگزاری مهر مقام دوم و رضا قادری از خبرگزاری ایرنا و ساسان یگانه از پایگاه خبری سحاب پرس مقام سوم را به خود اختصاص دادند و جواد پوروهاب، فریماه فرهمند از پیام خبر،سهیلا ستایش از ایمنا و مریم صبایان از خبرگزاری پانا شایسته تقدیر شدند.

همچنین در بخش فیلم خبری سعید پرویزی و راضیه پارسایی از صدا و سیما مقام نخست مشترک، علی فتحی‌فر از صدا و سیما مقام دوم و آروین خادم‌الحسینی از خبرگزاری پانا مقام سوم را کسب کردند و مهدی ثابت از صدا و سیما، فاطمه نیکوکار از شیرازه و نرجس گلکار از صدا و سیما هم شایسته تقدیر شدند.

در این دوره جشنواره در بخش موشن‌گرافی هم سعید باقریه از میلاد لارستان مقام نخست را به خود اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار