زمان برگزاری آئین اختتامیه جشنواره ملی کتاب رشد اعلام شد

تهران (پانا) - دبیر بیستمین جشنواره ملی کتاب رشد اعلام کرد آئین اختتامیه این دوره جشنواره دوشنبه ۱۰ بهمن ماه در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۲۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
زمان برگزاری آئین اختتامیه جشنواره ملی کتاب رشد اعلام شد

عباس میرزاحسینی اظهار کرد: اختتامیه این جشنواره با حضور وزیر آموزش و پرورش، روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در سالن اصلی باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

وی افزود:امسال ۳۴۴۰ کتاب به دبیرخانه ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی رسیده و از این بین ۱۳۸۲ عنوان، موفق به کسب نشان رشد شده که ۶۶۲ عنوان کتاب توسط هیئت انتخاب جشنواره کتاب رشد حائز شرایط ورود به جشنواره شدند.

دبیر بیستمین جشنواره ملی کتاب رشد اشاره کرد: این کتاب‌ها در ۱۳ گروه داوری مورد ارزیابی قرار گرفتند و ۵ محور نیز توسط کمیته علمی برای اولویت‌های ویژه در این دوره معین شدند.

وی ادامه داد: مشارکت ناشران آموزشی و نیز انجمن فرهنگی ناشران و نیز علاقه‌مندان به این حوزه منجر به ایجاد بستری برای تعامل بیشتر بین سازمان پژوهش و ناشران خواهد شد و امید است مصوبه ۸۲۸ شورای عالی آموزش و پرورش در تعامل با جریان نشر و معرفی به مخاطبان اصلی ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی که معلما‌ن و دانش آموزان است، اتفاق بیافتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار