چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم به میزبانی قم برگزار می‌شود

قم(پانا)- مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم در نشستی با اصحاب رسانه از میزبانی استان قم در رشته‌های معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم به میزبانی قم برگزار می‌شود

حجت الاسلام عباس اسکندری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در نشست خبری چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم که در سالن جلسات اداره اوقاف برگزار شد، اظهار کرد: رقابت برگزیدگان استانی در رشته‌های معارفی به میزبانی قم از ۸ تا ۱۱ بهمن برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مسابقات در چند استان مختلف از جمله ابتکارات این دوره از مسابقات بود که بخش معارفی آن به قم واگذار شده بود.

اسکندری ادامه داد: بخش معارفی در چهار مرحله با حضور 30 هزار شرکت کننده برگزار شد که ۷۴ نفر برگزیده در بخش بانوان و آقایان در رشته معارف قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به دور نهایی راه یافتند که ۵ نفر از این برگزیدگان از استان قم هستند.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این دوره از مسابقات اظهار کرد: برنامه افتتاحیه با پیام مرجع عالیقدر آ‌یت‌الله جوادی آملی و سخنرانی آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور روز شنبه هشتم بهمن‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۱ در مجتمع امامزاده سیدعلی(ع) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: آزمون کتبی نیز در دو بخش برادران و خواهران روز ۸ بهمن‌ماه از ساعت ۱۵ برگزار‌ می‌شود. همچنین روز نهم بهمن‌ماه مسابقات در بخش خواهران در تمامی رشته‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و 15 تا 21 برگزار می‌شود و در بخش برادران نیز روز 11 بهمن ماه از ساعت ۸ الی ۱۲ و 15 الی 21 روز ۱۱ این مسابقات ادامه پیدا می کند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: مراسم اختتامیه این مسابقات نیز روز ۱۱ بهمن‌ماه از ساعت ۹ الی ۱۱ با حضور چهره های برجسته کشوری وسخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین نقیب رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد.

دانش آموزخبرنگار: سعید حسینیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار