بیانیه آموزش‌وپرورش استان اردبیل در محکومیت اقدام کشورهای اروپایی

اردبیل (پانا) - اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت اقدام کشورهای اروپایی بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه آموزش‌وپرورش استان اردبیل در محکومیت اقدام کشورهای اروپایی

متن بیانیه اداره کل آموزش و پرورش اردبیل بدین شرح است.

بسم ا... الرحمن الرحیم

سپاه پاسداران بعنوان طلایه داران دفاع از حریم و حرم، خالصانه و صادقانه جان بر کف نهاده و مشغول حراست و حفاظت از کیان ایران اسلامی هستند، بدون شک کلام امام سفرکرده انقلاب که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» امروز بصورت عینی به منصه ظهور رسیده و این نهاد مقدس و انقلابی با تقدیم هزاران شهید سرافراز در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در دفاع از حریم اهل بیت، به قله رفیع شجاعت و شهامت گام نهاده و از ملت های مظلوم منطقه در برابر زیاده خواهی های دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام، دفاع جانانه نموده و در این راه شهدای گرانقدری همچون سردار سلیمانی را تقدیم اسلام کرده اند.

بدون شک این کشور و انقلاب مدیون جانبازی رزمندگانی است که در تمامی جبهه ها مشغول خدمت به مردم شریف ایران اسلامی هستند و در همه عرصه ها توفیق خدمت به خلق خدا را مدال افتخاری می دانند که خداوند نصیبشان کرده است.

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، کمال سپاس و قدردانی خود را از تلاش های شبانه روزی سبزپوشان غیور و جان برکفان ایثارگر، اعلام نموده و ضمن محکومیت اقدام کشورهای اروپایی در تروریستی خواندن مدافعان عزیز این مرز بوم، حمایت قاطعانه و خالصانه خود را اعلام می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار