خروج درخواست استفساریه شهرداری از دستور کار شورا

تهران (پانا)- استفساریه شهردار تهران در خصوص نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور پروانه ساختمانی نظارت فنی و عوارض استفاده موقت در شهر تهران از سوی اعضا رد شد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
خروج درخواست استفساریه شهرداری از دستور کار شورا

در جریان بررسی یک فــوریت استفساریه شـماره شـهـردار مـحترم تـهـران درخصـوص « مصوبه الحاق یک تبصره به عنوان تبصره چهارم (4) ذیل بند (و) ماده چهارم (4) مصوبه نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور پروانه ساختمانی نظارت فنی و عوارض استفاده موقت در شهر تهران از سوی اعضای شورا که امروز در دستور کار قرار گرفته بود با تایید نمایندگان مردم در صحن شورا از دستور خارج شد تا بررسی های عمیق تری در این خصوص صورت گیرد.

بر اساس این گزارش با ورود این استفساریه در روند بررسی بعنوان دستور دوم صحن یکصد و بیست و سومین که در متن آن از سوی علیرضا زاکانی عنوان شده بود که نظر به اهمیت توسعه زیرساخت های گردشگری و با هدف حمایت از فعالان صنعت ساختمان در این حوزه و تسهیل و تشویق سرمایه گذاری و ارتقای نقدشوندگی و وصول مطالبات شهرداری این استفساریه به شورا ارسال شده است.

با آغاز روند رسیدگی اعضا به ابعاد این استفساریه، مهدی چمران رییس شورا اظهار کرد: ما از شهرداری درخواست داریم تا برای بررسی بیشتر در این خصوص و پایش مغایرت های قانونی این استفساریه به یک لایحه تبدیل و به شورا ارائه شود.
در نهایت پس از استماع توضیحاتی از سوی نقی عربی سرپرست اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری و با اعلام نظر اعضای شورا مقرر شد تا این استفساریه در هفته های آتی در قالب لایحه به شورا ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار