مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

آموزش و پرورش با روان افراد سر و کار دارد

تبریز( پانا )- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به نقش دستگاه تعلیم و تربیت در روشنگری اهداف شهدا برای افراد جامعه، وظیفه اصلی این دستگاه را تربیت روانی و اجتماعی افراد عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش با روان افراد سر و کار دارد

حجت الاسلام و المسلمین علی پوررادی در جلسه ستادی ترویج فرهنگ شهادت و ایثار که در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد گفت: یقینا بدلیل تکلیف و وظیفه ای که نسبت به خانواده شهیدان داریم باید همگی در راستای ترویج فرهنگ آن بزرگواران که حفاظت از آرمان های اسلام و انقلاب بئده بکوشیم. قطعا باید برای گسترش ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم و هنگامی که تصمیمی را اتخاذ میکنیم باید در اجرای هرچه بهتر آن نیز تلاش کنیم و به کیفیت بیشتر از کمیت اهمیت بدهیم.

وی افزود: حقیقت این است که کیفیت در هر موضوعی بیشتر از هرچیز دیگری حائز اهمیت است و حساسیت این امر در دستگاه تعلیم و تربیت بعنوان بطن پرورشی جامعه دو چندان می شود چراکه آموزش و پرورش با روان افراد سر و کار دارد و هر آموزه ای در ابتدایی ترین گام خود از طریق این ارگان به افراد منتقل می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه خاطرنشان کرد: اگر امروز ما کتابی مینویسیم باید سن و سال مخاطب خود را شناسایی کرده و بر اساس سلیقه و علایق فرد مطالب را به او ارائه کنیم تا ا توجه به این عمل بتوانیم نتیجه مطلوب را از آموزش های خود حاصل کنیم.

مدیر کل بنیاد شهید آذربایجان شرقی نیز در پایان این جلسه با اشاره به ضرورت تبیین اهداف شهیدان برای دانش آموزان عنوان کرد: هدف از تاسیس بنیاد شهید زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در اذهان همگان است. شهدای دانش آموز با سن صغر و روحیه کبر خود هرگز فراموش شدنی نیستند به همین دلیل روشنگری در خصوص اهداف آنها وظیفه انسانی و اسلامی یکایک ما است که در این راستا دستگاه تعلیم و تربیت با هدف تربیت روحیه انقلابی و ایثارگر در بین دانش آموزان سهم بسیار عظیمی دارد که همه افراد جامعه موظف هستند در این مسیر همراه و هم گام با دستگاه تعلیم و تربیت باشند.

دانش آموز خبرنگار: سما رزمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار