تأکید رؤسای سازمان دانش‌آموزی و بنیاد نخبگان استان یزد بر همکاری در حوزه دانش‌آموزی

یزد (پانا) - در دیدار رؤسای سازمان دانش‌آموزی و بنیاد نخبگان استان یزد بر همکاری مستمر و تعامل بیشتر این دو نهاد در حوزه دانش‌آموزی تأکید شد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
تأکید رؤسای سازمان دانش‌آموزی و بنیاد نخبگان استان یزد بر همکاری در حوزه دانش‌آموزی

در این دیدار حیدر مفتاح‌زاده، رئیس بنیاد نخبگان استان، ضمن تشریح برنامه‌های بنیاد نخبگان برای حمایت از دانش‌آموزان اعلام‌ کرد: در حوزه کشف، شناسایی و هدایت استعدادهای برتر دانش‌آموزی تحت عنوان طرح شهاب، شناسایی در دبستان و پیگیری آن در متوسطه صورت گرفته و ادامه دارد.

وی از طرح «ایران گشت» به عنوان‌ یکی از طرح‌های ارزشمند بنیاد ملی نخبگان جهت شناخت دانش‌آموزان با صنایع و دستاوردهای صنعتی یاد کرد و افزود: بنیاد ملی نخبگان با اجرای این طرح از آموزش و پرورش حمایت می کند و این بخشی از خدمات بنیاد به دانش آموزان است.

محمد ملاباقری، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان نیز در این دیدار ضمن استقبال از برنامه‌های بنیاد نخبگان استان، خواستار تعامل و همکاری بیشتر این دو مجموعه‌ و نقش آفرینی دانش آموزان مستعد عضو سازمان دانش‌آموزی خصوصا دانش آموزان عضو خبرگزاری پانا شد که مورد استقبال رئیس بنیاد نخبگان استان قرار گرفت.

ملاباقری همچنین ارتباط دانش‌آموزان با بنیاد نخبگان را در راستای اهداف کنگره ملی ۳۱۳ عنوان‌ کرد و افزود: حضور دانش‌آموزان در این حوزه و آشنایی با نخبگان شاخص و الگوگیری از آنان، به آینده روشن آن‌ها کمک می‌کند.

حامد سلطانی، مدیر روابط عمومی بنیاد نخبگان استان نیز ضمن معرفی دو کتاب شاخص "بهزاد" و "مسیر ملک" پیشنهاد داد از این دو کتاب که در راستای کنگره ۳۱۳ و معرفی الگوهای برتر استانی، همچنین اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی است، در سطح مدارس مسابقه کتاب‌خوانی برگزار کنیم که مورد استقبال رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قرار گرفت.

سلطانی همچنین حضور پررنگ و فعال نوجوانان و دانش آموزان در مراسم و برنامه های بنیاد نخبگان را یک فرصت عالی برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با نخبگان و تشویق آنان عنوان‌ کرد و افزود: با توجه به اینکه تعداد زیادی از نخبگان ما از جوانان هستند و اختلاف سنی زیادی با دانش آموزان ندارند، قطعا جذابیت زیادی برای دانش‌آموزان مستعد خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار