معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

از ظرفیت اردوهای زیارتی مذهبی از جمله مشهد مقدس استفاده شود

اصفهان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت باید از ظرفیت اردوهای زیارتی مذهبی از جمله مشهد مقدس استفاده شود که امسال این چنین اردوهایی با حمایت و پشتیبانی نهادهای مختلف برپا خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
از ظرفیت اردوهای زیارتی مذهبی از جمله مشهد مقدس استفاده شود

دوره منادیان تربیت ٢ با همت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برای کارکنان اداری اداره کل، نواحی و مناطق اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در مشهد مقدس برگزار شد.

در این دوره مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید اجرای طرح مرهم، سفارش به پیگیری طرح بلوغ کرد و گفت: ما قبل از اینکه دشمن بخواهد حرکتی انجام دهد و به نوجوان و جوانان کشور ضربه بزند، باید آسیب شناسی کرده و سنگر دفاعی برپا کنیم.

وی با بیان اینکه هیات های دانش آموزی در مدارس پاتوق دانش آموزان است، تصریح کرد: ما با ظرفیت اردوهای زیارتی مذهبی از جمله مشهد مقدس همراه هستیم که امسال این چنین اردوهایی با حمایت و پشتیبانی نهادهای مختلف برپا خواهد شد.

نم نبات، پیرامون برنامه‌های پیش‌بینی شده برای بعد از امتحانات عنوان کرد: طرح رسانت یک پتانسیل و ظرفیت بزرگ برای حوزه های پرورشی است تا کلیه‌ فعالیت های فرهنگی منطقه در قرارگاه تربیتی دینی تصویب شود.

وی در این خصوص بیان کرد: نشست آماده سازی مشاوران در خصوص توجیه دانش آموزان که دشمن می‌تواند در فعالیت رسانه ای و تبلیغی حق را باطل و باطل را حق جلوه دهد در اردوگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

نم نبات در پایان جلسه از اهمیت جشنواره سرود گفت و تاکید کرد: اجرای جشنواره سرودهای انقلابی مذهبی و دینی و اخلاقی در دهه فجر در تمامی کلاس های مدارس از اهمیت بسزایی برخوردار است، تا آنجایی که مقام معظم رهبری این سرودها را توصیه کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار