افسر پلیس فتا نیروی انتظامی اسلامشهر:

فضای مجازی نیازمند سر و سامان و نظم گرفتن است

اسلامشهر (پانا) - افسر پلیس فتا نیروی انتظامی اسلامشهر گفت استفاده از اینترنت و حضور در دنیای مجازی بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی همه شده و نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد، از این‌رو فضای مجازی نیازمند سروسامان و نظم گرفتن است تا از امنیت برخوردار شود.

کد مطلب: ۱۳۳۷۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
فضای مجازی نیازمند سر و سامان و نظم گرفتن است

در جریان برگزاری کارگاه آموزشی جرایم فضای مجازی سرهنگ عبدالوحید شهبازی معاون اجتماعی و فرهنگی نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر نیز بیان کرد: با توجه به رواج کلاهبرداری‌های اینترنتی، سرقت اطلاعات، تجاوز به حریم خصوصی افراد از طریق فضای مجازی و افشای اطلاعات خصوصی، داشتن اطلاعات بسیار ضروری و مهم است.

در ادامه، سروان محمد حاجی از پلیس فتا در سخنانی با تشریح وظایف پلیس فتا، نحوه رسیدگی به جرایم در پلیس فتا و جرایم مورد پیگیری، اظهار کرد: استفاده از اینترنت و حضور در دنیای مجازی بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی همه شده و نمی توان از آن چشم‌پوشی کرد و فضای مجازی نیازمند سروسامان و نظم گرفتن است تا از امنیت برخوردار شود.

این کارگاه آموزشی با همکاری معاونت آموزش متوسطه، کارشناسی مشاوره آموزش و پرورش اسلامشهر و معاونت اجتماعی و فرهنگی نیروی انتظامی ویژه مشاوران و مدیران دوره اول متوسطه آموزش و پرورش اسلامشهر با هدف پیشگیری از تبدیل شدن فضای مجازی به بستری برای انجام فعالیت‌های غیرقانونی در سالن اجتماعات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برگزار شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار