شهید سلیمانی مدیری مقتدر در عرصه‌های مختلف بود

قائم شهر (پانا) - مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران گفت شهید سلیمانی علاوه بر توانمندی در عرصه‌های نظامی و جهادی، در حوزه دیپلماسی و اقتصادی نیز مدیری مقتدر بوده است.

کد مطلب: ۱۳۳۷۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
شهید سلیمانی مدیری مقتدر در عرصه‌های مختلف بود

مرتضی عبادی در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان قائمشهر با اشاره به منابع سرشار خدادادی خاورمیانه و چشم طمع استعمارگران غربی به این منطقه، طرح آمریکایی خاورمیانه جدید را توطئه بزرگ آمریکا در این منطقه نام برد که تصمیم داشت با تجزیه بخش هایی از این کشورها و الحاق آنها به یکدیگر به عنوان کشورهای جدید، اهدافش را برای سیطره در کشورهای خاورمیانه جدید اعمال کند.

وی با مهم شمردن تهدیدات دشمنان در خاورمیانه بیان کرد: کسی که توانست در مقابل این توطئه عظیم بایستد و مانع اجرای پروژه شوم آمریکا و هم پیمان هایش در خاورمیانه شود، شهید سلیمانی بود که با قیام و ایستادگی و مبارزه بی امانش، شکست و ناکامی آمریکا را رقم زد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر نیز در این مراسم گفت: شهدا کسانی هستند که دنیا با تمام جاذبه اش توان جذبشان را نداشت؛آنان آسمانی شدند و آسمانی شدن بال و پر نمی خواهد،بلکه دلی به وسعت کهکشان که شهدا چنین بودند.

دانش آموز خبرنگار: آیناز آذرگون

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار