در جلسه هماهنگی خیریه بنیاد پوشاک فجر مطرح شد:

پوشش بیش از ۵٠ هزار دانش‌آموز کم‌ برخوردار در طرح عیدانه پوشاک فجر

تهران (پانا) - در آستانه سال نو، همانند سال‌های گذشته به منظور تامین پوشاک نوروزی مورد نیاز دانش‌آموزان کم‌برخوردار مدارس شهر تهران، جلسه هماهنگی خیریه بنیاد پوشاک فجر با رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پوشش بیش از ۵٠ هزار دانش‌آموز کم‌ برخوردار در طرح عیدانه پوشاک فجر

آموزش و پرورش شهر تهران با هدف پوشش بیش از 50 هزار نفری دانش آموزان کم برخوردار، در طرح عیدانه پوشاک فجر و با همکاری خیرین در این برنامه خداپسندانه شرکت می کند.

نخستین جلسه هماهنگی بنیاد پوشاک عیدانه فجر دانش آموزی ۱۴۰۱ با حضور حبیب الله نیکنام؛ مدیرعامل بنیاد خیریه پوشاک فجر و وجیهه اله پرویزی؛ رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران، با هدف برگزاری هر چه باشکوه‌تر طرح عیدانه و نمایشگاه دانش آموزی برگزار شد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن اعلام آمادگی اداره کل آموزش و پرورش تهران و مدارس تابعه برای شناسایی دانش آموزان نیازمند و کم بضاعت مدارس و جذب خیرین با هماهنگی انجمن های اولیاء و مربیان اظهار کرد: در جلسه بنیاد پوشاک فجر، نسبت به تشکیل کارگروه جذب و هماهنگی کمک به دانش آموزان کم برخوردار مدارس تهران اقدام شده و مدیرعامل بنیاد خیریه پوشاک فجر نیز ضمن تقدیر از همراهی و همدلی آموزش و پرورش شهر تهران در این امر خیر؛ آمادگی بنیاد فجر را برای همکاری و مساعدت به دانش آموزان کم برخوردار مدارس تهران اعلام کرده است.

پرویزی با تاکید بر اینکه این کار خیر به همت خیرین و نهادهای مربوطه و با همکاری وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران انجام می شود، افزود: در این اقدام خیراندیشانه که با مشارکت میان دستگاهی و با هدف تکریم دانش آموزان کم برخوردار و تامین مایحتاج نوروزی آنها انجام می شود، تمام مناطق نوزده گانه آموزش و پرورش شهر تهران پیگیر شناسایی دانش آموزان بی بضاعت مناطق و معرفی آنها به انجمن اولیا و مربیان هستند.

بر اساس این گزارش، در خصوص چگونگی اختصاص این خدمات به دانش آموزان، کارت های عیدانه تهیه شده، با هماهنگی انجمن اولیا و مربیان مناطق، به دانش آموزان کم برخوردار تقدیم می شود تا با خرید پوشاک و اقلام مورد نیاز نوروزی در کنار سایر هموطنان از نعمت های الهی بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار