تشکیل حلقه مطالبه‌گری حجاب توسط دانش‌آموزان در قم

قم (پانا) - جمعی از دانش‌آموزان بسیجی در قم با تشکیل حلقه مطالبه‌گری حجاب، نسبت به برخی رفتارهای هنجارشکنانه واکنش نشان دادند.

کد مطلب: ۱۳۳۶۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل حلقه مطالبه‌گری حجاب توسط دانش‌آموزان در قم

همزمان با دهه بصیرت و سومین سالروز شهادت شهید سلیمانی جمعی از دختران دانش آموز بسیجی ناحیه یک آموزش و پرورش قم با تشکیل موکب و ایستگاه صلواتی، یاد آن سردار شهید اسلام را گرامی داشتند.

این گروه از دانش آموزان با اجرای سه سرود توسط گروه مدرسه ابتدایی شهیدین فاطمی، تبرک جستن به پرچم متبرک حرم حضرت ابوالفضل(ع)، توزیع غذای نذری و اهدای هدایی از جمله مدال ها و نشان‌های مصور به تصویر حاج قاسم سلیمانی، عهد فاطمی خود را با حضرت زهرا(س) و شهید سلیمانی که پیرو راستین آن حضرت بود، نشان دادند.

به گفته لیلا اسماعیلی فرمانده حوزه یک بسیج دانش آموزی خواهران، متاسفانه طی روزهای اخیر شاهد برخی هنجارشکنی ها در جامعه هستیم و برپایی این موکب دانش آموزی در ورودی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک روزهای پنجشنبه هر هفته، زمینه ساز تشکیل حلقه مطالبه گری حجاب توسط دانش آموزان خواهد بود.

یادآور می شود: عبدالله صادقخانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک و به همراه برخی دیگر از مسولان سپاه و آموزش و پرورش از فعالیت دانش آموزان در موکب مذکور بازدید کردند.

خبرنگار: هانیه پورحیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار