معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین:

شهید سلیمانی شخصیتی بی‌بدیل و خدایی بود

تهران (پانا) - معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین، شهید سلیمانی را شخصیتی بی بدیل، بی‌نظیر و خدایی معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
شهید سلیمانی شخصیتی بی‌بدیل و خدایی بود

به‌مناسبت سومین سالروز شهادت جانگداز سردار سرافراز ایران و اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش که در فاجعه تروریستی توسط آمریکای جنایتکار به شهادت رسیدند مراسمی به پاسداشت رشادت ها، دلاوری ها و فداکاری های این شهدای والامقام در سالن اجتماعات امام علی (علیه السلام) منطقه ۵ با حضور خانواده های معظم شهدا، مسئولین وزارت آموزش و پرورش، مسئولین سپاه و بسیج تهران، بسیج مناطق ۵ و۲۲ ، بسیج شهرداری مناطق ۵ و ۲۲ ، مدیران و معاونین مدارس منطقه و همکاران اداری منطقه ۵ برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سردار حسین معروفی؛ معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج کشور، به عنوان سخنران جلسه، در مورد یاد و خاطرات شهید سلیمانی صحبت کرد و با بیان اینکه شهید سلیمانی شخصیتی بی بدیل و بی‌نظیر و خدایی بود، اظهار کرد: وی پرچمدار مبارزه با ظلم و تروریسم بود، شهید سلیمانی به معنی واقعی کلمه ذوب در ولایت بود و خود را سرباز کوچک مقام معظم رهبری می‌دانست و بدون چون و چرا اوامر ولی زمان خود را اجرا می کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه بهترین الگو برای جوانان و نسل آینده شهید سلیمانی است، اضافه کرد: همه باید تلاش کنند مکتب سلیمانی به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود.

سردار مقدسی از مدعوین دیگر این مراسم بود که از زمان شهادت شهید سلیمانی و اهمیت دادن به نماز و انجام واجبات دینی این شهید بزرگوار سخن گفت.

دانش آموز سارینا میرشکاری از مدرسه بدری برهانی دلنوشته ای برای حاج قاسم که به زبان خود نوشته بود به صورت دلنشین برای حضار قرائت کرد.

در ادامه فاطمه مغفوری فرزند شهید مغفوری، حسنی سعدی و مقدسی به عنوان راوی مراسم مطالب خود را ارائه داد.

حسن سعدی؛ برادر دو شهید و هم رزم شهید سلیمانی نیز که بعد از شهادت وی مسئول گلزار شهدای کرمان بود، درباره دلنوشته ها و خاطرات زائرین و کرامات شهید سلیمانی خاطراتی را بیان کرد.

در این مراسم از کتابی به عنوان «برای حاج قاسم» رونمایی شد. این رونمایی توسط دو فرزند شهید، مریم مغفوری و فاطمه شیخ شجاعی صورت گرفت. این کتاب که توسط موسسه حماسه ثارالله کرمان به چاپ رسیده بود، شامل دلنوشته های دانش آموزان مقطع ابتدایی منطقه 5 تهران بود.

همچنین در ادامه حاج مرتضی طاهری با مداحی سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها به مراسم رونق معنوی بخشید.

تقدیر از 22 فرزند شهید از مدارس شاهد منطقه و قرعه کشی برای یک سفر مشهد و سه سفر کرمان برای زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی، نماهنگ، نمایشگاه و ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه های این عهدواره بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار