عضو هیات علمی پژوهشگاه دانشگاه امام صادق سپاه پاسداران:

ظهور شهید سلیمانی در جبهه مقاومت، تمام محاسبات دشمن را به هم ریخت

تبریز(پانا)- عضو هیات علمی پژوهشگاه دانشگاه امام صادق سپاه پاسداران و مرکز پژوهش‌های نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت نقش سردار سلیمانی در منطقه، ظهور او را زمینه‌ساز به هم ریختن محاسبات دشمن دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۵۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ظهور شهید سلیمانی در جبهه مقاومت، تمام محاسبات دشمن را به هم ریخت

محمدرضا احمدی در همایش "بصیرت و مقاومت" که به مناسبت سالگرد حماسه ۹دی و سومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی در تالار معلم تبریز برگزار شد، گفت: امروزه و در این شرایط جامعه و اتفاقات چند ماه اخیر وظیفه ی شناساندن چهره ی واقعی ایران بر عهده ی معلمان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت است.

وی با اشاره به لزوم بازنگری در فعالیت های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ایران، اظهار داشت: اکنون در شرایط کنونی، وظیفه ی اصلی هدایت درست نوجوانان و جوانان بر عهده معلمین عزیز است. امروزه کشور ما در عرصه ی بین المللی قدرت وسیعی دارد و لذا نسل نوین ما، خواهان روشنگری هستند و باید با بیان تمدن چندین هزار ساله ایران و رهبری قدرتمند آن در عصر حاضر و تشریح جزئیات آن، واقعیت ها را به صورت واضح و روشن برای جوانان ترسیم کنیم.
احمدی بیان کرد: چهره ی بین المللی شهید قاسم سلیمانی در جبهه ی مقاومت غیرقابل انکار است. کشورهای غربی در حال حاضر در بحران هویتی قرار دارند و این در حالی است که در عصر حاضر از کشور متمدن ایران، فردی همچون شهید سلیمانی ظهور می کند که تمام محاسبات دشمن را به هم می ریزد. امروزه ما شاهد هستیم که حتی با شهادت این سردار عزیز نیز از نام او هراس دارند.
وی در پایان با بیان اینکه نهم دی به عنوان یک رویداد بزرگ ملی در بر گیرنده ی همه ی اقشار، جریانات و گروه های معتقد به انقلاب اسلامی و با مشارکت همه ی آنها است، بر توجه به لایه های عمیق پیدایش و ظهور حماسه ی 9 دی ، رویکرد تبیینی و پرهیز از سطحی نگری و بهره مندی از این قدرت ملی برای مدیریت آینده ی انقلاب را تاکید کرد.
خبرنگار دانش‌آموز پانا: مبین محمد پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار