مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

سردار سلیمانی فردی بصیر و آگاه بود

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به شجاعت و مردانگی سردار سلیمانی، ایشان را فردی بصیر و آگاه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
سردار سلیمانی فردی بصیر و آگاه بود

حجت الاسلام و المسلمین علی پور رادی در"همایش بصیرت و مقاومت" به مناسبت سالگرد حماسه ۹دی و سومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی گفت: در تلاقی چندین اتفاق مهم هستیم که قطعا همه ی این اتفاقات منبعث از مسئله بسیار مهمی بنام " بصیرت و زمان شناسی" است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با اشاره به حماسه 9 دی، ادامه داد: نهم دی ماه روز تثبیت آرمان های والای انقلاب اسلامی است و مردمان آذربایجان همواره پیشتاز در تحقق این آرمان ها بوده اند چرا که قبل از 9 دی هشتم دی ماه را در آذربایجان رقم زدیم.

وی تصریح کرد: انسان های بصیر در طول تاریخ، تاریخ ساز بوده اند و در اهمیت بصیرت و زمان شناسی همین بس که مقام عظمای ولایت در طول چندین دهه به کرات به آن تاکید فرموده اند.

پور رادی ادامه داد: بدون شک یکی از انسان های بصیر و آگاه زمان ما سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی بود؛ سردار سلیمانی فقط یک انسان نبود بلکه یک مکتب و یک تفکر بود، هست و خواهد بود.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان با بیان اینکه وجهه داخلی شهید سلیمانی آرام بخش دل های هر انسان آزاده ای است که در این مرز و بوم زندگی می کند، افزود: وجهه بین المللی آن نوید بخش انسان های آزاد اندیشی است که در اقصی نقاط این جهان هستی به حیات خویش دوام می دهند.

وی با اشاره به اینکه شهید قاسم سلیمانی با شهادت خویش مکتب الهی- انسانی ایجاد کرد، ادامه داد: در مکتب سلیمانی هم می توان پرورش روح یافت و هم تعالی نفس، پس حاج قاسم یک معلم بود، معلم اخلاق، آزادگی، شرافت و انسانیت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار