امام جمعه شهرستان پردیس:

دولت با مدیریت جهادی مشکلات معیشتی مردم را حل کند

پردیس (پانا) - امام جمعه شهرستان پردیس گفت، لازم است تا دولت با مدیریت جهادی مشکلات معیشتی مردم را حل کند.

کد مطلب: ۱۳۳۵۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دولت با مدیریت جهادی مشکلات معیشتی مردم را حل کند

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی در نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن اظهار کرد: با توجه به جنگِ بی‌امان دشمن، ما از دست‌اندرکاران مدیریت کشور انتظار داریم منویات مقام معظم رهبری را یک بار دیگر بازخوانی کنند و طبق همان منویات برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: دنیای کنونی غرب را که دم از حقوق بشر می‌زنند را ببینید اگر کسی یا کشوری، کمی از منافع مادّی و دنیایی آنان را تهدید کند و یا به آن لطمه بزند، ظلم‌ها و جنایت‌های بسیاری در حقّ او مرتکب شده و از هیچ کاری برای مقابله فروگذاری نمی‌کنند. اما در اسلام اینطور نیست که مصالح مسلمانان فقط در امور مادی باشد بلکه در امور معنوی و اخروی نیز است و اگر کسی جرمی را به هر شکل مرتکب شد، فقط در حدّ همان جرم و اجرای حکم خداوند برخورد می‌شود و بقیه حقوق او محترم است.

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه خطبه‌های نماز جمعه تصریح کرد: به نظر رهبر معظم انقلاب، در میان مقاطع تاریخی صدر اسلام، زمانه ما با وجود شباهت‌های فراوان با زمانه پیامبر (ص)، شبیه‌ترین زمان‌ها به زمان نهج‌البلاغه یعنی زمان حکومت ۵۷ ماهه‌ی امیرالمؤمنین (ع) است. اگر مقتل غارات را مطالعه کنیم خواهیم فهمید که چگونه کسانی که در جریان غارات سستی کردند، مبتلا به بلای عظیم یزید شدند و رذالتشان به جایی رسید که نه تنها در مقابل دیدگان آنها خیمه‌های امام غارت شد، بلکه خودشان به غارت خیمه‌های اباعبدالله الحسین (غ) پرداختند.

خبرنگار دانش‌آموز: محدثه طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار