معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش:

پاکدستی و خدمت خالصانه به مردم مهمترین خصلت شهید سلیمانی بود

تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش پاکدستی ، خدمت خالصانه به مردم و دوری از تجملات را مهمترین خصلت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی خواند که باید الگوی همه مسئولان باشد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
پاکدستی و خدمت خالصانه به مردم مهمترین خصلت شهید سلیمانی بود

به گزارش روابط عمومی معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، قاسم احمدی لاشکی در پاسداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: شخص شهید سلیمانی، الگوی یک مسئول در کشور اسلامی را ترسیم می‌کند. پاکدستی، خدمت خالصانه به مردم و دوری از تجملات مهمترین خصلت‌های اوست که باید الگوی همه مسئولان باشد.

وی با اشاره به ضرورت شناخت مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: مؤلفه‌های سیاسی مکتب شهید سلیمانی باید به نسل جوان شناسانده شود.

احمدی لاشکی گفت: از جمله مؤلفه‌های سیاسی مکتب سلیمانی، اهتمام بر اصل ولایتمداری، اعتقاد به مرکزیت و محوریت جمهوری اسلامی در جهان اسلام است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به خصوصیات بی‌مثال شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: شخص شهید سلیمانی الگوی یک مسئول در کشور اسلامی را ترسیم می‌کند . پاکدستی، خدمت خالصانه به مردم و دوری از تجملات مهمترین خصلت‌های اوست که باید الگوی همه مسئولان باشد.

احمدی لاشکی افزود: ارتقای جایگاه نیروهای مسلح از دیگر مؤلفه‌های این شهید و سردار رشید اسلام بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار