زمستان نایین، بهاری شد

نایین (پانا) - شهرستان نایین، میزبان کاروان اهالی بهشت متشکل از پیکر مطهر ۱۱ شهید گمنام بود. این کاروان در شهرهای نایین، انارک، بافران، نیستانک و محله زندوان این شهرستان، تشییع شدند.

کد مطلب: ۱۳۳۴۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
زمستان نایین، بهاری شد

کاروان اهالی بهشت با حضور خود، زمستان شهرستان نائین را بهاری کردند. مردم فهیم و انقلابی شهرستان نائین امروز، میزبان این شهدای گمنام تازه تفحص شده بودند. این شهدا شب گذشته در شهر بافران و محله زندوان این شهرستان حاضر شده و از صبح امروز در شهر های نایین، انارک و نیستانک، مهمان جمع مردم انقلابی کویر بودند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مطهرخو، امام جمعه شهرستان نائین، در مراسم بزرگداشت ۹ دی و استقبال از کاروان شهدای گمنام تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: کاروان شهدای گمنامی که در شهرستان نایین حضور یافتند، شهدای خاصی هستند و سه پیام اساسی را با حضور خود، به ما مردم نایین اعلام می‌کنند. اولا اینکه نهم دی مهمان ما بودند که به ما بگویند که درسی که از ما باید دستگیر شما شود، بصیرت و صبر است.

وی ادامه داد: دوم اینکه نزدیک شهادت شهید سلیمانی آمدند که به ما این پیام را بدهند که هوای شهدا را داشته باشیم. راه و سیره شهدا را باید بیاموزیم و عمل کنیم. مکتب حاج قاسم و این شهدا را باید به مردم معرفی کنیم. درس سوم این شهدا به ما با توجه به حضورشان در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، تبعیت محض از ولایت است. تا پای جان باید پای شهدا ایستاد.

مطهرخو خطاب به ۱۱ شهید گمنام حضور یافته در شهر نائین، گفت: ای شهدایی که ما مهمان شما هستیم، به شما می گویم که آسوده بخوابید و خیالتان راحت باشد که جوانان شهرستان نایین، نمی گذارند خون شما لگد مال شود و علی تنها بماند. این جوانان پای آرمان های خویش ایستاده اند و نمی‌گذارند ارزش ها عوض و عوضی ها با ارزش شوند.

گفتنی است که کاروان اهالی بهشت پس از شهر نایین و روستاب نیستانک، در شهرهای اردستان و زواره حضور میدانی دارند. پیش از این نیز این کاروان در شهرهای بافران، ورزنه، کوهپایه، جرقویه، هرند، خمینی شهر و اصفهان حضور یافتند.

خبرنگار: محمد مهدی اشرف

عکاس: دانیال حریری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار