یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز در شهرستان رباط‌کریم

رباط کریم (پانا) - همایش یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز در شهرستان رباط‌کریم، به پاس تجلیل از ۵۶ شهید دانش‌آموز و ۱۸ شهید فرهنگی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز در شهرستان رباط‌کریم

این همایش به همت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم، کارشناسی شاهد و ایثارگران، مدارس شاهد کوثر و شاهد بهشت با رویکرد تجلیل و تکریم خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

لازم به ذکر است که این برنامه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی امام جمعه شهرستان رباط‌کریم، مهدی حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم، محمدحسین لطفیان معاون پرورشی و تربیت بدنی، مریم علائی کارشناس امور شاهد و ایثارگران و دیگر مسئولین انجام شد.

مهدی حسینی در حاشیه این برنامه، در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد: «این برنامه با عنوان همایش یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز را در شهرستان رباط‌کریم که به پاس تجلیل از ۵۶ شهدا دانش آموز و ۱۸ نفر شهید فرهنگی برگزار شده است.»

حسینی بیان کرد: «تلاش ما این است که هر چه بیشتر دانش آموزان را با راه شهدا، اهدافی و جانفشانی که شهدا داشتند آشنا کنیم. امید است بتوانیم با آشنایی دانش آموزان با شهدا، کاری کنیم که همگی رهرو راه شهدا باشیم و ملت را از آسیب هایی که احتمال وقوع دارد دور نگه داریم.»

همچنین مریم علائی، کارشناس امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم گفت: «طبق شناسنامه آموزشی‌ مدارس شاهد برای اینکه فرهنگ ایثار و شهادت برای دانش آموزان جا بیافتد باید یکسری یادواره ها در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان ایجاد شود؛ این یادواره ها باید صفر تا صد توسط دانش آموزان و با هدایت و راهبری مدیران و معاونت‌های پرورشی مدارس شاهد مدیریت شود.»

خبرنگار دانش‌آموز: بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار